شهرکرد- مسئول شورای هماهنگی بانک‎های چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت پرداخت وجه نقد به مشتریان در بانک‌های استان خبر داد.

پرداخت وجه در بانک‌های چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

قدس آنلاین- احمدرضا صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تاکید بر حفظ سلامت مردم، اظهار داشت: در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خدمات غیر حضوری به مردم ارائه می‏شود.

وی با بیان اینکه افراد می‎توانند تا سقف ۱۰ میلیون تومان وجه را به وسیله همراه بانک‎ها انتقال دهند، بیان کرد: انتقال ۵۰میلیون تومانی توسط نرم افزار‎های بام و صبا امکان پذیر است که تا روزهای آتی این مبلغ به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

مسئول شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری، افزود: پرداخت اقساط کلیه وام‌های قرض الحسنه نیز با تنفس سه ماه انجام خواهد گرفت و اقساط این سه ماه بدون حساب دیرکرد به پایان دوره اضافه خواهد شد.

صباغی با بیان اینکه بانک‌ها یکی از محل‎های شلوغ محسوب می‎شود که می‎تواند موجب انتقال ویروس کرونا شود، بیان داشت: تعدادی از دستگاه‌های خودپردازها امکان دریافت وجه و واریز به حساب مشتریان را دارد که از مردم درخواست می‏شود به منظور واریز وجه از این دستگاه‎ها استفاده نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بانک‎ها باید با حداقل کادر فعالیت داشته باشند، تصریح کرد: کارکنانی که دچار بیماری زمینه ای هستند و مادرانی که فرزند زیر۸ سال دارند می‏توانند تا ۱۵ فروردین مرخصی دریافت کنند.

برچسب‌ها