علیرضا معزی در حساب توئیتر خود نوشت: در این هجوم شوم ‎کرونا به ایران در ‎تحریم، ایرانی که پیش از این هم به دشواری اداره می‌شد، منصفانه یا حتی انسانی نیست که به عادت گذشته با نادیده گرفتن عمدی اطلاعات و تمسخر دولت و رییس‌جمهور، فرصتی برای وایرال شدن ویدئوهای خود بسازند.

 تمسخر رییس‌جمهور را فرصتی برای وایرال شدن ویدئوهای خود ساخته اند

    قدس آنلاین: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نسبت به عملکرد برنامه سازان و مجریان صدا و سیما در قبال بحران کرونا انتقاد کرد و از ریاست این سازمان در خواست کرد تا در زمان هجوم شوم ویروس کرونا، با نادیده گرفتن اطلاعات و تمسخر دولت فرصتی برای بیشتر دیده شدن برنامه های خود ایجاد نکنند.

علیرضا معزی در پیام خود نوشت: متاسفم که آقای دکتر عسگری و مدیران ‎صداوسیما هنوز نتوانسته‌اند به برنامه‌سازان و مجریان خود بقبولانند که بحران ‎کرونا با دیگر بحران‌های ۶ سال گذشته متفاوت است.

وی افزود: ‏در این هجوم شوم ‎کرونا به ایرانِ در ‎تحریم، ایرانی که پیش از این هم به دشواری اداره می‌شد، منصفانه یا حتی انسانی نیست که به عادت گذشته با نادیده گرفتن عمدی اطلاعات و تمسخر دولت و رییس‌جمهور، فرصتی برای وایرال شدن ویدئوهای خود بسازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها