شهردار همدان گفت: نوروز ۹۹،نوروز کتابخوانی است ومردم شهر همدان را به این پویش دعوت کرد.

پویش بزرگ نوروز ۹۹ نوروز کتابخوانی
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، عباس صوفی شهردار همدان با بیان اینکه نوروز سال ۹۹ شهر همدان پذیرای مسافران نخواهد بود از همشهریان همدانی دعوت کرد تا ضمن رعایت نکات بهداشتی و عدم تردد های غیر ضروری به پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" که توسط شهرداری منطقه یک صورت پذیرفته است بپیوندند.
صوفی با بیان اینکه آگاهی عمومی مردم در گرو گسترش فرهنگ کتابخوانی است و شرایط بیماری کرونا باعث شده است تا مردم زمان بیشتری در خانه باشند بیان کرد:شهرداری منطقه یک همدان با در نظر گرفتن تمهیداتی مناسب در زمینه ارائه تخفیف در زمان خرید کتاب و هم ارسال رایگان آن در نظر گرفته است که امیدواریم مردم شهر همدان با شرکت در این پویش بتوانند نوروز خود را با کتاب بگذرانند.
دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان اظهار کرد: این پویش برای سن خاصی وجود ندارد و تمامی افراد و اقشار جامعه میتوانند در آن شرکت نمایند و در انتها نیز به قید قرعه کشی به آنها هدیه ای اهدا  می شود.
شهروندان همدانی برای شرکت در این پویش بایستی با شماره تماس فروشگاه شهر کتاب همدان ۳۸۲۴۶۹۹۹تماس گرفته و کتاب دلخواه خود را با بیست درصد تخفیف سفارش دهند و کتاب آنها با پیک رایگان ارسال خواهد شد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شده و باعث کنترل شیوع کرونا گردد.

برچسب‌ها