همدان- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ ازکشف ۴۱۷ مورد انشعاب غیرمجاز در سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد۱۷۵ مورد تاکنون مجاز شده ومابقی قطع و به مراجع قانونی ارجاع شده است.

شناسایی ۴۱۷ انشعاب غیرمجاز در سال جاری در کبودر آهنگ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان،باقرپورقاسمی ضمن ارائه گزارشی، با اشاره به اینکه آب شرب ۱۲۷روستای شهرستان کبودراهنگ از ۱۵۵حلقه چاه مکانیکی و دستی، ۵رشته قنات و ۶ دهنه چشمه تامین می شود، بیان کرد:از این تعداد ۱۰۷ روستا تحت پوشش خدمات این امور میباشد.

وی ضمن اشاره به افت آبهای زیر زمینی و کمبود آب دربرخی مناطق شهرستان عنوان کرد: در راستای کنترل شرایط موجود؛ در سال جاری،عملیات حفر چاه عمیق ودستی به عمق۵۲۰متر در روستاهای آق تپه،کسلانقیه، عبدل آباد،دستجرد،چهارسوق،اوزوندره وچالو به انجام رسید.

پورقاسمی در ادامه با بیان اینکه درراستای ارتقائ سطخ خدمت رسانی به مشترکین، افزایش دبی  ورفع افت فشار آب مورد توجه قرار گرفت؛ اظهارداشت: همچنین عملیات لایروبی چاه در روستاهای گمین قلعه،ناصر آباد، ،چورمق،شیخ جراح،سرایجوق و امیرآباد نیز با اعتبار۵۶۰میلیون ریال در سال جاری عملیاتی شد.

وی با اذعان به اینکه در سال ۹۸ درراستای جلوگیری از هدر رفت آب عملیات تعمیر مخازن زمینی و هوایی در۷ روستای اجرایی شد،گفت:این عملیات در روستاهای کلیک،مبارک آباد،آق تپه، پرورق،کردآباد،داق داق آباد وبشیک تپه با صرف اعتباری بالغ بر ۴۸۰میلیون ریال به انجام رسید.

برچسب‌ها