خراسان شمالی-مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم خیر استان در جشن نیکوکاری امسال بیش از ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

کمک ۶.۴ میلیاردی مردم نیکوکار در جشن نیکوکاری خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شیوه انجام جشن نیکوکاری در روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار"عید را به خانه‌هایشان ببریم" برگزار شد، افزود: تاکنون مردم خیر استان خراسان شمالی در این جشن ملی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

وی عنوان کرد: از این میزان کمک بیش از ۳۳۰ میلیون تومان نقدی و مابقی به‌صورت غیر نقدی در قالب کالا بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی مردم خیر استان از طریق روش‌های پرداخت غیرحضوری اهداشده است.

الهی راد با تأکید بر اینکه درگاه‌های پرداخت غیرحضوری تا پایان سال آماده دریافت کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان است، اظهار کرد: سایت الکترونیکی امداد emdad.ir، شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* با کد ۰۵۸ از طریق تلفن‌های همراه، تلفن گویای نیکوکاری به شماره ۰۹۶۸۸۷، با کد ۰۵۸ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ از روش‌های پرداخت غیرحضوری در جشن نیکوکاری به شمار می‌رود.

وی با یادآوری اینکه مردم استان در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از ۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند، گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری با مشارکت هرچه بیشتر مردم خیر از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی میزان کمک‌های مردمی به نیازمندان افزایش یابد.
 

برچسب‌ها