معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: خدمات ویژه مشاوره تلفنی پلیس در تعطیلات نوروزی امسال برای شهروندان انجام می‌شود.

 خدمات مشاوره‌ تلفنی پلیس خراسان رضوی در تعطیلات نوروزی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عبدالرضا مجیدی، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در ایران و دیگرکشورهای جهان، نگرانی‌های ذهنی و روانی را در جوامع در پی داشته است. طولانی شدن این وضعیت می‌تواند خسارت‌هایی در جامعه به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه «حفظ خونسردی و آگاهی لازم برای رعایت و توصیه‌های مراقبتی و بهداشتی در کنترل و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا ضرورت دارد»، عنوان کرد: شهروندان از سفرهای نوروزی پرهیز کنند. ماندن در خانه می‌تواند نقش موثری برای قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا داشته باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: در ایام نوروزی پلیس اجتماعی خراسان رضوی با همت مشاوران مجرب خانواده و روان‌شناسی در مرکز مشاوره آرامش پلیس، طرح خدمات مشاوره تلفنی را برای شهروندان عزیز در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ عبدالرضا مجیدی افزود: شهروندان عزیز می‌توانند در موضوعات مختلف با شماره تلفن ۳۶۰۵۶۴۰۱ در مشهد تماس تلفنی برقرار  کرده و از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس خراسان رضوی، وی تاکید کرد: امیدواریم با هوشیاری و مراقبت‌های آگاهانه مردمی بتوانیم از این شرایط به سلامت عبور کرده و سال نو را با امید به موفقیت‌های روزافزون آغاز کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها