دبیر مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انجام تصویربرداری بیماران سرپایی مشکوک به کرونا و سندرم حاد تنفسی در دو مرکز خصوصی خبر داد.

تصویر برداری سرپایی از بیماران مشکوک به کرونا در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به انجام تصویر برداری سرپایی بیماران مشکوک به کرونا در دو مرکز خصوصی، گفت: دو مرکز تصویربرداری عارف و نور در مشهد تصویربرداری بیماران سرپایی مشکوک به کرونا و سندرم حاد تنفسی را انجام می‌دهند.
او ادامه داد: از تاریخ اول تا چهارم فروردین ماه نیز به علت مشکلات فنی به‌وجود آمده برای مرکز تصویربرداری نور، مرکز تصویربرداری رازی پرتو گستر (عارف) به طور موقت به عنوان مجموعه جایگزین معرفی می‌شود.
دبیر مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراکز تصویربرداری نور و پارسیان جهت انجام سی‌تی‌اسکن سرپایی مشکوک به کرونا معرفی شدند تا مردم در صورت نیاز این به این دو مرکز مراجعه کنند، اما مأموریت مرکز نور موقتاً به مرکز رازی پرتو گستر (عارف) محول شده است و شهروندان در صورت نیاز می‌توانند به این مرکز به نشانی احمدآباد ۴، عارف ۲، مراجعه کنند.
اجیدنی آمار صعودی مبتلایان و بستری‌شدگان کووید-۱۹ را نگران‌کننده دانست و افزود: نگران‌کننده‌تر از آن عدم رعایت نکات بهداشتی و همکاری نکردن مردم با مسئولان ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا است و انتظارمان این است که مردم این توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.
او تصریح کرد: مردم سوالات خود را در خصوص بیماری کووید-۱۹ از طریق سامانه تلفنی ۱۹۱ دریافت کنند و از اشغال تلفن امدادی ۱۱۵ اورژانس خودداری نمایند تا خللی در امر خدمت‌رسانی نیروهای این مجموعه به حادثه‌دیدگان و بیماران اورژانسی به‌وجود نیاید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها