سرهنگ جنیدی گفت: سپاه و بسیج همواره در تحقق فرمایشان مقام معظم رهبری در تمامی حوزه ها پیش قدم است و یکی از برنامه های محوری سپاه و بسیج در سال جاری اجرایی کردن نامگذاری سال در حوزه اقتصاد خواهد بود

جهش تولید تکمیل کننده رونق تولید است

علی نوری

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده سپاه بردسکن با تبریک سال نو و فرارسیدن مبعث حضرت محمد(ص) با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: جهش تولید تکمیل  کننده رونق تولید است و اگر بخواهیم تولید رونق بگیرد باید در روند تولید سرعت ببخشیم و از حالت روز مرگی خارج شویم.

سرهنگ علیرضا جنیدی افزود: کسانی که در حوزه تولید طرح و ایده ای داشته باشند که منجر به تولید و اشتغال شود سپاه و بسیج حمایت و پشتیبانی خود را اعلام می دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت:مقام معظم رهبری چندین سال است که نام گذاری سال ها را با محوریت مباحث اقتصادی طرح می کنند که این مهم بیانگر این است که مسولان باید در حوزه اقتصاد و معیشت در کشور اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: امروز دشمنان در راس استکبار جهانی اقتصاد و معیشت مردم  را مورد هدف قرار داده اند و با تحریم ها علیه ایران می خواهند به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند و مردم را در حوزه اقتصادی و معشیتی در تنگنا قرار دهند.

جنیدی گفت: دشمن آخرین حربه خود را در حوزه مباحث اقتصادی علیه ایران رو کرده است .

وی افزود: در سال ۹۸ حرکت های بسیار راضی کننده ای در حوزه رونق تولید انجام گرفت و برای سرعت بخشیدن  به ر ونق تولید مستلزم یک اقدام جهشی است که نیاز به بسیج همگانی دارد.

فر مانده سپاه بردسکن گفت: با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری امریکا در حوزه اقتصاد آخرین نفس های خود را می کشد و ما با مجموعه اقدامات جهادی او را به گوشه رینگ خواهیم بود و با حمایت همه جانبه از کالاهای داخلی و رونق بخشیدن در حوزه تولید می توانیم در اکثر کالا ها به خود کفایی و خود اتکایی برسیم.

جنیدی  حمایت بسیج را از کارهای علمی و پژوهشی اعلام کرد و گفت: مرکز رشد و نو آوری وخلاقیت شهید چمران بردسکن ظرف یکسال گذشته توانسته است بیش از ۲۵ مورد طرح را در حوزه کشاورزی، دامپروری و صنایع دست دستی طراحی و به مرحله اجرا در آورد.


انتهای خبر/

برچسب‌ها