مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: از امروز بعدازظهر در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی گشت‌های مشترکی را با اماکن شروع می‌کنیم که اتحادیه صنفی خودشان با اماکن حضور دارند و صنوفی که رعایت نکنند قطعا پلمب می‌شوند.

آغاز گشت‌های مشترک اتاق اصناف و اماکن برای نظارت بر تعطیلی واحدهای صنفی

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری در خصوص تعطیلی اصناف در مشهد، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ملی که چند روز پیش ابلاغ شد، تنها صنوف ضروری مانند داروخانه‌ها، مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و میوه‌فروشی‌ها اجازه فعالیت دارند و کلیه مجتمع‌های تجاری و سایر صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی بیان کرد: روز گذشته ابلاغیه اتاق اصناف در خصوص تعطیلی اعلام شد که اطلاع‌رسانی را شروع کردیم و تا شب نیز ادامه داشت. اطلاعیه را به واحدهای صنفی که باز بودند، دادیم و کتبا نیز اطلاع‌رسانی کردیم.

دلداری افزود: از امروز بعدازظهر نیز گشت‌های مشترکی را با اماکن شروع می‌کنیم که اتحادیه صنفی خودشان با اماکن حضور دارند. صنوفی که رعایت نکنند قطعا پلمب می‌شوند. تا هر زمان که این قانون باشد، واحد بازرسی ما فعال است. مردم نیز می‌توانند با شماره ۳۱۷۳۰ تماس بگیرند و باز بودن اصناف را اطلاع‌رسانی کنند، ما نیز سریعا با اتحادیه مربوط تماس می‌گیریم و با آنها اقدام می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه به اینکه مقرر شده زائران به مشهد نیایند و در کل کشور مسافرت انجام نشود، ما خدماتی در خصوص زائران نداشتیم.

وی ادامه داد: بازرسی‌های ما در خصوص موضوعات مرتبط به کرونا بوده، قبل از سال تحویل و روز اول نیز بازرسی داشتیم و در روزهای آینده نیز خواهیم داشت. بر نانوایی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، مواد غذایی و تجهیزات پزشکی نظارت داریم و این کار را ادامه خواهیم داد.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها