خوزستان_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ۸۲ گروه راهداری ثابت و موقت برای مقابله با سیل احتمالی در محورهای استان خبر داد و گفت: محور مسدود شده باغملک ـ میداوود بازگشایی شد.

استقرار گشت های راهداری برای مقابله با سیل احتمالی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد:  بعد از هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر ورود یک جبهه بارشی قوی به استان، مجموعه اقدامات لازم در این زمینه انجام گرفته و استان آمادگی کامل برای مقابله با سیل احتمالی را دارد.
وی افزود: به منظور جلوگیری از مسدود شدن محورها به دلیل بارندگی، تنظیم و پاکسازی دهانه‌ پل‌ها در رودخانه‌ها و دیگر موارد پیش از شروع بارندگی‌ها در پاییز سال قبل انجام شد تا هنگام بارندگی میزان آب مناسبی از آن‌ها عبور کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طول راه های تحت پوشش این اداره کل را ۱۷ هزار و ۱۳۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: ۸۲ گروه راهداری، ۳۰۰ نیرو، ۳۲۲ ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک ، ۳۰ گشت اهداری و ترابری و ۷ راهدارخانه ثابت و موقت برای مقابله با سیل احتمالی در محورهای استان به ویژه در محورهایی که سابقه بحران دارند، مستقر هستند.
وی ادامه داد: محور باغملک ـ میداوود که به دلیل بارش های شب گذشته دچار ریز کوه شده بود، با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

برچسب‌ها