عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با پیگیری انجام شده و در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا در منطقه ترشیز، ۵ میلیارد تومان و تجهیزات جدید درمانی به بیمارستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد اختصاص یافت.

تامین اعتبار ۵ میلیارد تومانی و تجهیزات جدید درمانی به ۳ بیمارستان منطقه ترشیز

علی نوری

به گزارش قدس آنلاین، دکتر بهروز بنیادی گفت: پیرو گزارش‌های دریافتی از ستاد کرونای شهرستان‌های منطقه ترشیز و همچنین بازدید اخیر صورت گرفته از بیمارستان ها، پیگیری برای تامین دارو و تجهیزات لازم در جهت ارائه خدمات کامل تر به بیماران کرونای انجام شد.

وی گفت: بر اساس این پیگیری و هماهنگی باسازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ ۵ میلیارد تومان به شبکه‌های بهداشت و درمان سه شهرستان اختصاص یافت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  افزود: بر این اساس مبلغ  ۵ میلیارد و ۳ میلیون تومان به شهرستان کاشمر، مبلغ یک میلیارد تومان به شهرستان بردسکن و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان خلیل آباد اختصاص یافت.

دکتر بهروز بنیادی گفت: همچنین علاوه بر حمایت مالی صورت گرفته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۳ دستگاه ونتیلاتور و ۳ دستگاه مانیتور و یک دستگاه الکتروشوک به بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد و همچنین یک دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان، ولی عصر بردسکن و یک دستگاه الکتروشوک به مرکز شبانه روزی انابد از محل دستورات مقام عالی وزارت بهداشت اختصاص یافت که به زودی تحویل می شود.

نماینده مردم کاشمر،بردسکن،خلیل آباد و کوهسرخ گفت: جا دارد صمیمانه از عنایت ویژه ریاست سازمان برنامه و بودجه وزیر بهداشت و دکتر بحرینی رئیس دانشگاه علوم پرشکی مشهد و همکاران دلسوز وی برای حمایت از حوزه سلامت دیار ترشیز قدردانی شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها