معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: فعالیت‌های ضروری خدمات شهری و ضد عفونی شهر به صورت مستمر ادامه دارد.

ضدعفونی شهر مشهد به صورت مستمر ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی در جریان بازدید از مرکز خدمات پزشکی شهرداری مشهد افزود: برنامه‌های مختلفی برای قطع شدن زنجیره ویروس کرونا توسط این معاونت به اجرا در آمده که از آن جمله  ضد عفونی شهر، اماکن عمومی و بوستان‌هاست و تا بهبود شرایط این اقدامات ادامه دارد.
وی اضافه کرد: برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز همکاران و عوامل اجرایی نیز با محوریت مرکز پزشکی شهرداری، همکاران مرکز پزشکی و نیروهای داوطلب، بی وقفه حتی در ایام تعطیل تلاش می‌کنند تا ماسک و تجهیزات و مواد مورد نیاز عوامل اجرایی، روزانه تامین و در اختیار اکیپ‌های فعال در سطح شهر قرار گیرد.
یعقوبی ادامه داد: شهرداری مشهد برای حفظ سلامت شهروندان، در کنار کادر درمانی، با تمام توان تلاش می‌کند تا از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر جلوگیری شود و شهروندان نیز باید توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و برای شکست هر چه سریعتر زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه بمانند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این بازدید اظهار داشت: حوزه مدیریت شهری در راستای حفظ سلامت شهروندان و پرسنل خود اقدامات ویژه‌ و موثری از جمله ضدعفونی سطح شهر و تولید ماسک برای کادر درمانی بیماران، پرسنل شهرداری و شهروندان انجام داده است.

بتول گندمی افزود: در ایام تعطیل نوروز قرار داریم اما پرسنل شهرداری  و به ویژه کارکنان حوزه معاونت خدمات شهری برای مقابله با کرونا در خط مقدم دفاع قرار دارند.
با اضافه شدن ۴۲ مبتلای جدید تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به ۸۵۸ نفر افزایش یافت. تعداد جانباختگان بیماری کرونا در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده هم ۹۷ تن اعلام شده‌ است.


منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها