سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با هدف رفع نازیبایی فعالیت های عمرانی و زیباسازی چهره شهر در سال جدید، پروژه های عمرانی بلند مدت در سطح شهر شناسایی و اقدام به حصار کشی با استفاده از پیام های فرهنگی، آموزشی و تبلیغاتی برای شهروندان شد.

زیباسازی ۱۰هزار مترمربع از پروژه‌های عمرانی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از زیباسازی ۱۰ هزار مترمربع پروژه‌های عمرانی با استفاده از پیام های فرهنگی و آموزش شهروندی در سطح شهر خبر داد.
 مسعود رضوی با بیان این خبر خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه برخی از پروژه های عمرانی سطح شهر مدت دار هستند و اتمام آنها طول می‌کشد، تصمیم بر زیباسازی این پروژه‌ها با استفاده از پیام های فرهنگی و آموزش شهروندی گرفته شد.
️وی افزود: با هدف رفع نازیبایی فعالیت های عمرانی و زیباسازی چهره شهر در سال جدید، پروژه های عمرانی بلند مدت در سطح شهر شناسایی و اقدام به حصار کشی با استفاده از پیام های فرهنگی، آموزشی و تبلیغاتی برای شهروندان شد.
رضوی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل میدان شهدا، فردوسی، صاحب الزمان و ۱۵ خرداد به مساحت ۱۰ هزار مترمربع می‌باشد.
️وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده و دستور شهردار محترم مقرر شده تا دستورالعمل زیباسازی کلیه پروژه های عمرانی بر پایه علمی تدوین و ابلاغ شود. 

منبع: شهرداری مشهد

برچسب‌ها