مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش نجاتگران و آتش‌نشانان چندین ایستگاه برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سانحه ریزش ساختمان سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی مشهد خبر داد.

تخریب یک منزل مسکونی در مشهد ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم امیر عزیزی گفت: بامداد امروز پنجشنبه هفتم فروردین ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی وقوع حادثه انفجار و توام با آوار در یک ساختمان سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران و ۱۰ ایستگاه را به‌همراه تجهیزات ویژه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد به‌دلیل انفجار همراه با آوار یک ساختمان سه طبقه، به‌صورت کامل فرو ریخته و تعدادی از ساکنین در زیر آوار محبوس شده‌اند.

وی که خود فرماندهی این عملیات را برعهده داشت، افزود: با توجه به محدودیت فضای عملیاتی بیش از ۵۰ آتش‌نشان با انجام عملیات آواربرداری با استفاده از تجهیزات ویژه پس از نزدیک به ۹ ساعت تلاش موفق به نجات معجزه آسای یک دختر بچه و یک خانم که به‌شدت مجروح شده بودند از زیر آوار شده و متأسفانه پیکر یک پسر جوان را نیز که به‌دلیل شدت حادثه در دم جان باخته بود از زیر آوار خارج و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

عزیزی خاطرنشان کرد: بررسی‌های دقیق در خصوص علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع: فارس

برچسب‌ها