حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در پیام های جداگانه ای از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

پیام قدردانی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس از زحمات ارتش و سپاه در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در پیام های جداگانه ای از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد. متن این پیام ها به شرح زیر است: 

برادر عزیز امیر سرلشکر موسوی ؛ فرمانده محترم  ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخشیدن نیروهای فداکار و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به ملت غیور و صادق جمهوری اسلامی ایران ، برگ زرین دیگری از دفتر تلاش خالصانه پرسنل ارتش است ؛ که امید به آینده را رونق می بخشد و پیوند بین مردم و ارتش عزیز را مستحکم می سازد.
اینجانب این حماسه آفرینی بزرگ و فراموش ناشدنی را به شما و تمامی پرسنل شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می نمایم و دوام عمر تان را از ایزد یکتا و خداوند مهربان و کریم خواستارم.

همچنین در پیام نماینده ولی فقیه برای سرلشکر سلامی آمده است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخشش سپاه پاسداران در میدان دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی و بازدارندگی شیوع ویروس کرونا و حمایت جدی از ملت رشید ایران اسلامی در این میدان و پشتیبانی از آسیب دیدگان از سیل ، یکبار دیگر عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در نگاه مردم رونق بخشید.
  اینجانب وظیفه خود می دانم ازاین حماسه شگرف و جانبازی پرسنل سپاه ؛ خصوصا تلاش شبانه روزی کادر پزشکی ، تحت فرماندهی هوشمندانه شما تقدیر و تشکر کنم .در آستانه روز پاسدار ، ضمن تبریک آن روز و سالروز تولد حضرت سیدالشهدا علیه السلام ، شکوه حماسه پاسداران را به جنابعالی و تمامی رزمندگان این میدان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و بقاء عمرتان را از خداوند عزیز خواستارم.
 علی شیرازی
 نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها