فرماندار کاشمر گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان‌ها را به دنبال دارد.

فاصله گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال کرونا را به دنبال دارد

به گزارش قدس آنلاین، مسلم ساقی  افزود: در اجرای این طرح از صبح امروز از ورود خودروهای دارای پلاک های غیر بومی به  شهرستان کاشمر جلوگیری می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از در منزل در روز ۱۳ فروردین اظهار داشت: گروهی شامل نیروهای پلیس راه، ثبت احوال و بهداشت و درمان و نماینده فرمانداری با استقرار در محورهای ورودی به شهرستان در جاده شادمهر به کاشمر در بهاریه، جاده فیض آباد به کاشمر در سه راه عارف آباد و جاده نیشابور از روستای اکبرآباد ضمن بررسی پلاک های خودروها و کارت ملی افراد از ورود افراد و خودروهایی با پلاک غیربومی به این شهر جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: خودروهای دارای پلاک غیر بومی در صورت تردد در این شهرستان ۵۰۰ هزار تومان جریمه و توقیف خواهند شد. 

ساقی با تاکید بر تداوم ممنوعیت تردد و اتراق در تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ فروردین افزود: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از در منزل در این روز اجرا خواهد شد و براساس این طرح از ساعت پنج صبح تا ۲۴ روز ۱۳ فروردین تردد خودرو شخصی و موتورسیکلت در سطح شهر و حضور در تفرجگاه‌ها و ییلاقات ممنوع است و خودرو متخلفین توسط ماموران راهنمایی و رانندگی جریمه خواهد شد. 

وی با تشکر از همراهی و مشارکت مردم  شهرستان در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از همه شهروندان خواست با ماندن در خانه به شکست ویروس کرونا کمک کنند.

منبع: فرمانداری کاشمر

برچسب‌ها