معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای کمک به اجرای شعار در خانه ماندن، در حال بستر سازی برای توسعه فرایند خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهرداری هستیم.

توسعه فرایند خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهرداری مشهد / ضدعفونی مداوم بازارهای ارزاق عمومی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از فروشگاه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، خاطرنشان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری از ابتدای شروع عملیات مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی بازارها و فروشگاه‌های ارزاق عمومی را در دستور کار قرار داده و تمامی تجهیزات موجود اعم از قفسه، صندوق، سبدهای خرید، یخچال‌ها و ترازوها مرتبا ضدعفونی می‌شود.
وی ادامه داد: نیروهای این سازمان بی وقفه برای تامین و توزیع مایحتاج شهروندان، خصوصا اقلامی که در این ایام مصرف بیشتری دارد، با رعایت موارد بهداشتی در حال ارائه خدمت می‌باشند.
یعقوبی افزود: برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، طرح خرید غیر حضوری از بازارهای شهرما به صورت آزمایشی در بازارهای فلسطین، ابوذر، الهیه و پیروزی راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۵۱۵۹ سفارش خرید دهند و کالاهایشان را از طریق پیک تحویل بگیرند.
یعقوبی تاکید کرد: از آنجا که این طرح با استقبال خوب شهروندان مواجه شده و برای ارائه خدمات بهتر نیاز به توسعه زیر ساخت های نرم افزاری دارد، با هماهنگی مجموعه های تخصصی شهرداری، پیگیر بستر سازی برای توسعه آن می‌باشیم.
وی افزود: با توجه به پیش بینی های انجام شده، تامین مایحتاج به میزان مورد نیاز انجام پذیرفته و با قیمت مصوب در فروشگاه‌های شهرما توزیع می‌شود.
️یعقوبی یادآور شد: جهت رفاه حال شهروندان ۲۹ فروشگاه ارزاق عمومی ، ۱۳ بازار میوه و تره بار و یک بازار تخصصی آبزیان و مواد پروتئینی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۲ شب مشغول فعالیت می‌باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: از همان ابتدای شروع عملیات مبارزه با کرونا، ضدعفونی تمامی پل‌ها، پله برقی و آسانسور های سطح شهر توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری به صورت روزانه در حال انجام است.

منبع:شهرداری مشهد

برچسب‌ها