فرماندار مشهد با ابراز رضایتمندی از اقدامات انجام شده به منظور مقابله با ویروس کرونا در این شهر بر لزوم مشارکت بیشتر شهروندان در این راستا تاکید کرد.

فرماندار مشهد بر مشارکت بیشتر شهروندان در مبارزه با کرونا تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست هم‌اندیشی با حضور روسا و معاونان ادارات شهرداری منطقه ۱۰ این شهر گفت: با مشارکت ارگان‌های مختلف تاکنون بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار ماسک تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر اقدامات انجام شده، با حضور گروهای جهادی و نیروهای ارتش، هلال احمر و بسیج در ۱۰۲ نقطه شهر مشهد طرح تب سنجی و غربالگری درحال اجراست.

وی ادامه داد: با رعایت اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی‌های لازم، ورود زائران به شهر مشهد مقدس تا ۹۰ درصد کاهش داشته که این امر نشان دهنده همکاری قابل قبول مردم با دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

هاشمی با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت‌های شدید در روز ۱۳ فروردین گفت: طبق مصوبه شورای تامین استان، رفت وآمد شهروندان در این روز کنترل خواهد شد و با متخلفان نیز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضای سبز، نیروهای مدیریت شهری از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین در بوستان‌ها حاضر شده و در طول روز از ورود شهروندان ممانعت خواهند کرد.

شهردار منطقه ۱۰ مشهد نیز در این نشست با بیان اینکه بیش از چهار هزار بنر اطلاع رسانی و ۶ هزار بروشور آموزشی و پیشگیرانه در راستای مقابله با ویوس کرونا در این منطقه نصب شده است گفت: ۱۱۰ بنر به منظور ممانعت از ورود شهروندان به بوستان های منطقه نصب شده و برخی از بوستان‌های بزرگ منطقه مانند نیلوفر آبی و شاهد نیز به وسیله نوارخطر محصور شده است.

احمد حافظ افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان، از ورود افراد به بوستان ها در روز طبیعت جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: بهترین و مطمئن ترین راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ماندن در خانه است و به همین منظور از تمامی شهروندان درخواست می‌کنم با رعایت این موضوع به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها