عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تاکنون تمام توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی نقشه بر آب شده زیرا جمهوری اسلامی یک نظام ریشه دار و متکی به اراده الهی است که آنها نتوانسته اند آن را سرنگون کنند.

جمهوری اسلامی یک نظام ریشه دار و متکی بر اراده الهی است

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ترقی در مورد روز جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین گفت: ۱۲ فروردین روز سالروز تولد نظام اسلامی است که به برکت قیام ملت ایران و رهبری امام خمینی ره بعد از قرن ها توانست زمینه تشکیل یک حکومت بر مبنای ایدلوژی اسلامی را فراهم کند و تئوری طی جدید را برای حکمرانی در جامعه بشری عرضه کند.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: نظام اسلامی متکی بر جمهوریت و رای مردم بوده و از سوی دیگر مقید بر احکام و قوانین اسلامی است که به عنوان یک تئوری جدید فلسفه سیاسی غرب را به چالش کشید و توانست در طی ۴۱ سال عمر با برکت خود تحولات عظیمی را در جهان و در منطقه سبب شود.

 

نماینده مردم نیشابور در ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر امروز شاهد دشمنی های گسترده و استکبار جهانی به رهبری غرب و لیبرال دموکراسی علیه نظام اسلامی هستیم به جهت آن است که پس از پایه گذاری نظام اسلامی و آثار و برکات آن در منطقه، نشان داد که نظام اسلامی می تواند نیازهای بشر را برای آینده تامین کند و بسیاری از خواسته های بشریت را در غالب نظام معرفتی  و ارزشی  متبلور کند.

 

ترقی با بیان اینکه استقلال طلبی، استکبار ستیزی از جمله آثار و برکات نظام اسلامی در دنیا محسوب می‌شود گفت: دشمنان حیات خود را سایه لیبرال دموکراسی غرب و فریب آحاد بشری می دانند به همین جهت به مبارزه علیه جمهوری اسلامی پرداختند و ما شاهد توطئه های آنها در طی ۴۱ سال علیه نظام اسلامی ایران بودیم.

 

ترقی یادآوری کرد: تاکنون تمام توطئه های دشمنان نقشه بر آب شده و چون نظام اسلامی یک نظام ریشه دار و متکی به اراده الهی است نتوانسته اند تاکنون آن را سرنگون کنند.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: ما تا رسیدن به ارمانهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی که همان تمدن نوین جامعه اسلامی است فاصله قابل توجهی داریم و امیدواریم در گام  دوم انقلاب اسلامی ضمن مقابله با موانع و توطئه هایی  که در راه آرمانهای انقلاب اسلامی بوجود می آورند بتوانیم در جهت استقرار دولت اسلامی و پی ریزی جامعه اسلامی براساس سبک جامعه و زندگی اسلامی گامهای لازم را بر داریم  و این نظام اسلامی بتواند به لحاظ مدیریتی، اداری و جامعه شناسی سرمشق دنیای امروز شود که تشنه عدالت، آزادی، معنویت، رفاه و امنیت و روابط سالم انسانی است با الگو کردن نظام اسلامی پاسخ دهیم. /

منبع: شبستان

انتهای پیام/

برچسب‌ها