مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طراحی و راه‌اندازی نرم‌افزار پاسخگویی و مشاوره درزمینهٔ تغذیه و کووید ۱۹ خبر داد.

نرم‌افزار پاسخگویی و مشاوره درزمینهٔ تغذیه و کرونا در مشهد طراحی و راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محسن نعمتی اظهار کرد: گروه تغذیه دانشکده پزشکی در راستای رسالت انسانی و حرفه‌ای خود در کنار سایر کادر بهداشت و درمان در مقابله بااین‌همه‌گیری جهانی با طراحی نرم‌افزار پاسخگو امکان ارائه مشاوره سریع و تخصصی را برای عموم مردم در رابطه با سؤالات مربوط به تغذیه و همه‌گیری کرونا فراهم کرده است.

مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این نرم‌افزار با پشتیبانی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری اعضا هیأت علمی گروه تغذیه دانشکده پزشکی طراحی‌شده و به‌صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد.

وی یادآور شد: نرم‌افزار پاسخگو و ارائه مشاوره از راه دور به‌منظور ارتقا سطح آگاهی و دانش عمومی تغذیه در رابطه با این بیماری و نیز جلوگیری از اطلاعات نادرست در سطح جامعه با دسترسی عموم مردم به متخصصین دانشگاهی راه‌اندازی شده است.

نعمتی خاطرنشان کرد: تمام مردم استان خراسان رضوی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://corona.ziteb.com/ به‌راحتی سؤالات مربوط به تغذیه و بیماری کووید ۱۹ را از متخصصین تغذیه به‌طور مستقیم درخواست کنند و دقیق‌ترین و به‌روزترین اطلاعات تغذیه‌ای را دریافت کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها