رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: خوشبختانه امروز در سطح شهر مشهد و شهرهای دیگر بیش از ۹۵ درصد کاهش تردد را داشته‌ایم و مردم کاملا رعایت کرده‌اند.

کاهش ۹۵ درصدی تردد خودرو در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی اظهار کرد: خوشبختانه در سطح شهر مشهد و شهرهای دیگر بیش از ۹۵ درصد کاهش تردد را داشته‌ایم و مردم کاملا رعایت کرده‌اند، به همین دلیل کمترین اعمال قانون را داشته ایم.

 وی افزود: زمانی که مردم رعایت کنند طبیعتا ضرورتی برای اعمال قانون وجود ندارد که این امر به ما بسیار کمک کرده است. همچنین اطلاع رسانی خوبی که توسط  رسانه‌ها صورت گرفته بسیار به ما کمک کرده که نتیجه و بازخورد آن را می‌توان در سطح شهر مشهد و شهرستان‌های دیگر مشاهد کرد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مشهد در وضعیت خوبی قرار دارد و اکثر مردم رعایت کرده و از خانه خارج نشده‌اند.

دهنوی خاطرنشان کرد: اعمال قانون در کمترین حالت ممکن بوده، اما قطعا اعمال قانون  در سطح شهرها مخصوصا در ابتدای صبح و در سطح شهر مشهد بوده و ضرورت داشته، اما اعمال قانون‌ها با  کمترین آمار بوده  زیرا سعی ما بر اعمال قانون نیست و مردم باید خود رعایت کنند.

وی اضافه کرد: از همه شهروندان در شهرهای استان مخصوصا شهر مشهد تشکر می‌کنم  زیرا واقعا با همکاران ما در پلیس‌ راه، پلیس راهور و نیروی انتظامی  همکاری و مشارکت خوبی داشته‌اند. انشاالله  مشارکت مردم به قطع زنجیره اتتقال این ویروس منحوس کمک کند تا کاهش بیماری را داشته و این مشکل سریعا برطرف شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها