مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان گفت: با اقدام به موقع نیروهای حراست، عملیاتی و انتظامی تلاش برای سرقت از خط لوله انتقال بنزین اهواز - تهران ناکام ماند.

جزئیات سرقت ناکام از خط انتقال بنزین اهواز - تهران

قدس آنلاین: حمیدرضا کیهان پور ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر شکستگی‌ و نشت بنزین خط انتقال بنزین سراسری اهواز - تهران اظهار کرد: در روز ۱۲ فروردین ماه افرادی سودجو با توجه به شرایط قرنطینه و خلوتی مسیر با حفر یک گودال و ایجاد سوراخ در خط، قصد سرقت بنزین از این خط را داشتند.

وی افزود: با اعلام گزارش سرقت، نیروهای عملیات و Hse منطقه علی رغم بسته بودن راه ها و شرایط قرنطینه سریعا در محل حضور پیدا کردند و عملیات مهار نشتی ایجاد شده از سوی آن‌ها در خط آغاز و به اتمام‌ رسید.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان تصریح کرد: متاسفانه در همان زمان فیلمی در فضای مجازی پخش شد که این خط دچار شکستگی شده که قویا تکذیب می شود.

کیهان پور عنوان کرد: در این اقدام سارقین به قصد سرقت بنزین، در یک نقطه از خط سوراخ ایجاد کردند و نشتی در سوراخ ایجادشده باعث شد تا مقدار کمی بنزین روی سطح آب موجود در گودال حفر شده جمع شود که در زمان کوتاهی این خط ترمیم و نشتی کاملا رفع شد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در کیلومتر ۲۰ خط لوله ۱۶ اینچ سبزآب - اهواز در ورودی روستای مراونه از توابع شهرستان اهواز اتفاق افتاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها