۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 699059

سعید نوروزی مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی نمایش نت از اجرای برخی نمایش‌ها به صورت آنلاین خبر داد.

نمایش‌ها از فردا آنلاین اجرا می‌شوند

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید نوروزی مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی نمایش نت (اولین رسانه پخش آنلاین تئاتر کشور) درباره پخش آنلاین تئاتر در روزهای آینده گفت: پروژه پخش تئاتر آنلاین در دوران شیوع ویروس کرونا به قبل از اجرای کنسرت‌ها در اسفندماه باز می‌گردد، از آنجایی که کنسرت جذابیت بیشتری دارد و در عین حال مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سال تغییر یافت این اتفاق در موسیقی سریع‌تر رخ داد.

وی ادامه داد: برای پخش آنلاین تئاتر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پردیس تئاتر تهران را که دارای ۷ سالن تخصصی حرفه‌ای برای اجرای تئاتر است در اختیار نمایش نت قرار داد، یکی از سالن‌های پردیس به تجهیزات و پلاتوها اختصاص یافته است تا از طریق آن بتوانیم با مدیران و هنرمندان نیز قبل از اجراها مصاحبه داشته باشیم.

مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی نمایش نت تاکید کرد: در تولید و پخش رسانه‌ای، نمایش نت به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی تئاتر کشور این وظیفه را برعهده دارد، پیش از این نیز نمایش نت ۱۶۰۰ اجرا در تهران و سایر استان‌ها را پخش کرده است. در عین حال ۲ شریک تجاری و حامی نیز نمایش نت را در این طرح همراهی خواهند کرد.

نوروزی عنوان کرد: گروه پیشتاز بخش دیتاسنتر و سرورها را تجهیز خواهد کرد. این شرکت بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای پخش آنلاین تئاتر هزینه کرده است، همچنین با هماهنگی صورت گرفته از سوی شرکت پیشتاز با مخابرات در لحظه ۵۰۰ هزار کاربر می‌توانند وارد پخش آنلاین شوند.

وی افزود: در قسمت پخش آنلاین نمایش نت به عنوان سیگنال اصلی حضور خواهد داشت که تا به حال با هماهنگی‌های صورت گرفته علاقمندان می‌توانند از طریق نمایش نت، آنتن، پیشتاز movi و mp۴.ir  نمایش‌ها را تماشا کنند.

مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی نمایش نت در مورد اجراها نیز عنوان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۱۰ نمایشی را که در فرهنگسراها در حال اجرا بود و به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شد، هماهنگ کرده‌است، در عین حال چنانچه گروه‌ه‌های نمایشی خواستار حضور در این طرح باشند مورد استقبال خواهند بود.

نوروزی در پایان در مورد زمان آغاز این طرح گفت: پخش آنلاین تئاتر از فردا یکشنبه ۱۷ فرودین‌ماه مصادف با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ با حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پردیس تئاتر تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها