رشت - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از تداوم محدودیت های تردد خودروها در استان خبر داد و گفت: فقط افراد ساکن مجاز به ورود با خودرو به آن شهر هستند و تردد کارکنان و کارگران به ورودی شهرها باید با حکم ماموریت تردد از دستگاهها باشد.

 کارکنان و کارگران برای تردد بین شهری مجوز دریافت کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،محمود قاسم نژاد با بیان اینکه محدویت تردد درجهت قطع  زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می شود، افزود:  فقط افراد ساکن مجوز ورود با خودرو به آن شهر را دارند  و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است ؛ البته کارکنان دستگاه های دولتی و کارگرانی که محل کار و سکونت شان در یک شهر نیست از این ممنوعیت تردد مستثنی هستند  و می توانند با حکم دستگاه های دولتی،  تردد داشته باشند.

وی با اشاره به حساسیت ماموریت سازمانی دستگاهها تصریح کرد : تردد خودروهای خدمات رسان دستگاه ها با رعایت قوانین و با حکم ماموریت بلامانع است.

وی اضافه کرد:تردد کارگران واحد های تولیدی و بخش خصوصی نیز با حکم ماموریت سازمان صنعت ، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی گیلان مجاز است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای گیلان گفت: همچنین خودروهای حامل اقلام و محصولات ضروری مردم می توانند برای تردد از سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان حکم ماموریت بگیرند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا تا بیستم فروردین ماه در استان اجرا می شود.

برچسب‌ها