۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 699238

فرماندار کلات گفت: در پی بارش های دیشب در این شهرستان ۷۰ منزل مسکونی در شهر کلات نادری دچار آب گرفتگی شدند و همچنین سیلاب پنج دستگاه خودرو را با خود برد.

۷۰منزل مسکونی در کلات دچار آبگرفتگی شدند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ناصری افزود: سیل راه های ارتباطی برخی روستاهای این شهرستان را هم قطع کرد و هنوز راه ۱۵ روستا مسدود است.

وی به قطع برق ناشی از سیل دیشب نیز اشاره و بیان کرد: هم اینک به جز روستای سنگ دیوار، جریان نیروی برق در همه نقاط شهرستان کلات برقرار شده است.

فرماندار کلات نقطه جریان یافتن سیل به سوی این شهر را ارتفاعات اطراف آن ذکر و بیان کرد: عمده این سیلاب در محدوده 'دره خشت' شهر کلات جریان یافت که موجب قطع جریان گاز منطقه شده اما جریان شبکه گازرسانی در بقیه نقاط وصل است.

وی ادامه داد: ارتباطات مخابراتی نیز در سراسر شهرستان برقرار است و هیچگونه گزارشی مبنی بر تلفات جانی در کلات گزارش نشده است.

بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، مسیرهای فرعی کلات - درگز و چاپشلو - کلات در این شهرستان همچنان بسته هستند.

براساس اخطار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی شدت بارش ها طی امروز و فردا ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه در این استان افزایش یافته که منجر به بروز روان آب، آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها در بیشتر مناطق خراسان رضوی می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها