منتخب مجلس شورای اسلامی یازدهم گفت: رفع موانع تولید، اشتغال، اصلاح ساختار اقتصادی و تحقق شعار سال مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم هستند.

منتخب مجلس یازدهم: رفع موانع تولید و اشتغال اولویت‌های مجلس آینده است

قدس آنلاین؛ حسین محمدصالحی منتخب مردم چادگان، فردین، فریدون‌شهر و بویین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی یازدهم با اشاره به مواردی که باید در اولویت مجلس یازدهم قرار گیرد، گفت: اصلاح ساختارهای اقتصادی باید اولویت مجلس یازدهم باشد؛ چرا که بزرگترین مشکل مردم بیکاری و به‌تبع آن مشکلات معیشتی است. اگر مجلس نتواند با کمک به قوه مجریه شرایط موجود را اصلاح کند، قطعاً مشکلات اقتصادی مردم حل نخواهد شد.

وی افزود: مجلس یازدهم باید با مصوبات جدید و اصلاح قوانین و با همراهی قوه مجریه، وضعیت اقتصادی را سروسامان دهد تا مردم از لحاظ اقتصادی به آرامش برسیند و وضعیت معیشتی‌شان بهبود یابد.

منتخب مردم چادگان، فردین، فریدون‌شهر و بویین و میاندشت در مجلس با تأکید بر اینکه ساختار اقتصادی کشور نیاز به اصلاح جدی دارد، اضافه کرد: باید تلاش بیشتری در جهت توسعه اشتغال و تولید از سوی مسئولان ذی‌ربط صورت گیرد. مهمترین دغدغه سرمایه‌گذاران به‌ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار موانع متعدد تولید و بوروکراسی شدید اداری است که پس از دوندگی زیاد راه به جایی نمی‌برد و جز حسرت و ناکامی سودی در پی ندارد.

محمدصالحی با بیان اینکه در مناطق محروم و دوردست تنها تابلوهایی از شهرک‌های صنعتی با بیابان‌های خالی از امکانات اولیه مشاهده می‌شود، گفت: نهادهای دولتی با یکدیگر در رفع مشکلات تولید درگیرند و هیچ انسجام و هماهنگی بین آنها نیست که ضروری است با توجه به شعار سال یعنی «جهش تولید» هماهنگی و انسجام حداکثری بین نهادهای مختلف برای رونق و جهش تولید ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، ابراز کرد: قوای سه‌گانه باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا شعار سال محقق شود، چرا که راهکار عبور از تنگنای اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند تحقق حداکثری شعار سال است.

محمدصالحی خاطرنشان کرد: خوشبختانه قبل از تشکیل مجلس یازدهم هماهنگی خوبی میان منتخبان ملت صورت گرفته است و با عزمی جدی در جهت رفع موانع تولید و اشتغال و برای تحقق شعار سال می‌کوشند و ان‌شاءالله دلگرمی و امید را به جامعه اقتصادی باز خواهند گرداند و شاهد رشد و شکوفایی خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها