عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قوه‌قضائیه در اعطای مرخصی به بیش از ۱۰۰ هزار زندانی در راستای مقابله با کرونا، حرکتی منطقی و قابل تقدیر است.

اعطای مرخصی به بیش از ۱۰۰ هزار زندانی اقدامی منطقی و قابل تقدیر است

قدس آنلاین؛ محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در مورد اعطای مرخصی از سوی ریاست قوه‌قضائیه به ۱۰۰ هزار زندانی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مبنی بر کاهش تعداد زندانیان و همچنین نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا که هرگونه تجمع را ممنوع اعلام کرده است، تصمیم آیت‌الله رئیسی در زمینه اعطای مرخصی به زندانیان کاملا منطقی و صحیح بوده و این اقدام قوه‌قضائیه قابل تقدیر است.

وی تأکید کرد: کاهش تعداد زندانیان باعث می‌شود تا امکان فراگیری به حداقل برسد.

پورمختار با تأکید بر لزوم همکاری مردم برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا گفت: شرایط عادی نیست و این وضعیت نیمه قرنطینه باید فعلا ادامه پیدا کند تا سلامت مردم حفظ شود. اگر مردم به توصیه‌های وزارت بهداشت عمل کنند و تا پایان این دوره در خانه بمانند به یاری خدا می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس ادامه داد: تخصیص اعتبارات و هزینه‌های مالی به تنهایی جوابگوی مبارزه با کرونا نیست و قطع زنجیره شیوع این ویروس مستلزم همکاری همه جانبه مردم و مسئولین است.

برچسب‌ها