همدان - معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سازمان‌های مردم نهاد همدان در دوران بحران کرونا روزانه ۳ تا ۵ هزار ماسک تولید کردند.

تولید ماسک توسط سازمان‌های مردم نهاد همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت  ورزش و جوانان استان همدان ، محرم روزبه معاون ورزش و جوانان استان همدان  با اشاره به اقدامات سازمان‌های مردم نهاد همدان در دوران بحران کرونا اظهار کرد: از روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور و کمبود محصولات بهداشتی سازمان‌های مردم نهاد استان همدان به کمک مجموعه‌ها آمدند و در زمینه تولید ماسک اقدام کردند.

روزبه  بابیان اینکه شماری از فضاها و سالن‌های ورزشی استان همدان در اختیار کارگاه‌های تولید این سمن‌ها قرار گرفت، افزود: روزانه بین ۳ تا ۵ هزار ماسک توسط جوانان همدانی تولید شد.

وی با اشاره تسهیلاتی که به سمن‌ها پرداخت شد، گفت: در اختیار قرار دادن فضای رایگان و تسهیلات مناسب باعث آن شد تولیدات رایگان در اختیار کادر درمان و مردم قرار بگیرد و یا با هزینه‌ای بسیار پایین بین مردم توزیع شود.

معاون ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: در ملایر نیز سمن‌ها با کمک سپاه ملایر تولیدات ماسک و مواد ضدعفونی داشتند و خوشبختانه در سراسر استان اقدامات خوبی در این بحران صورت گرفت.

روزبه با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور سعی کردیم برنامه‌های روز جوان را به روزهای بعد از شکست کرونا منتقل کنیم و برنامه‌هایی را به صورت مجازی در روزهای آینده برگزار خواهیم کرد.

برچسب‌ها