آخرین خبرها از آلمان نشان می‌دهد با ابتلای ۴۰۲۴ نفر به ویروس کرونا و فوت ۱۳۸ تن دیگر در این کشور، شمار کل مبتلایان ۱۰۰۱۳۲ و تعداد جان باختگان ۱۵۸۴ نفر شده است.

کرونا | شمار مبتلایان در آلمان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به موازات ادامه مقابله جهانی کشورهای مختلف با شیوع ویروس کرونا، مقام‌های آلمان آمار تازه‌ای از افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های این ویروس ارائه دادند.

داده‌های شرکت «ریسک لِیِر» و «بنیاد فناوری کارلروهه» که برگرفته از اطلاعات حدود ۴۰۰ نهاد درمانی در سراسر آلمان است، نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفته است.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، این اطلاعات حاکی از آن است که طی روز یکشنبه (دیروز) ۴۰۲۴ نفر به کرونا مبتلا شدند و در مجموع شمار مبتلایان در آلمان به عدد ۱۰۰۱۳۲ رسیده است.

مقام‌های آلمانی همچنین از فوت ۱۳۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند و با احتساب این موارد فوتی، تاکنون ویروس کرونا سبب جان باختن ۱۵۸۴ نفر در این کشور شده است.

با توجه به آخرین خبرها، آلمان از منظر شمار مبتلایان در جهان در رتبه چهارم قرار دارد. آمریکا، اسپانیا و ایتالیا در رتبه‌های اول تا سوم جهان قرار دارند.

از منظر شمار جان باختگان ویروس کرونا در جهان، ایتالیا بدترین وضع را دارد و تاکنون ۱۵۸۸۷ نفر جان باخته‌اند. اسپانیا با ۱۲۶۶۴۱ فوتی و آمریکا با ۹۶۱۸ جان باخته، در رده‌های بعدی بیشترین قربانیان کونا در جهان قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها