مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی اعلام کرد: تاپایان امسال در تمامی شهرستان های استان فروشگاههای تعاونی مصرف روستایی و عرضه محصولات کشاورزی راه اندازی می شود.

راه اندازی فروشگاههای تعاونی مصرف روستایی و محصولات کشاورزی در شهرستان های خراسان رضوی

 مهندس ایرج ناصری مقدم در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت:از جمله مهمترین اقداماتی که در سال جاری در دستور کار شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی قراردارد راه اندازی فروشگاه های تعاونی مصرف روستایی و همچنین باراندازهای عرضه محصولات کشاورزی در شهرستان های استان و همچنین در شهر مشهد مقدس می باشد.

وی عنوان کرد:  به روسای  ادارات تعاون روستایی شهرستان ها تاکید شده است که  نسبت به تجهیز و راه اندازی فروشگاه های تعاونی مصرف روستایی و همچنین باراندازهای عرضه محصولات کشاورزی  در سال جاری اقدام کنند.

مدیر سازمان  تعاون روستایی خراسان رضوی اعلام کرد: کمک به کشاورزان در خرید و فروش محصولات کشاورزی و تنظیم بازار و تمرکز بر تولید در راس همه فعالیت ها  در سال جهش تولید  نیز می باشد.

ناصری مقدم گفت: ما بر اساس سه وظیفه مهم تعیین شده یعنی هدایت ،حمایت و نظارت کلیه فعالیت های شبکه را مسیر بندی و هدف گذاری می کنیم که این مهم باید سرلوحه کار مدیران ادارات قرار بگیرد.

وی همچنین افزود: در سال جدید که همه فعالیت ها تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته باید خدمات قابل ارائه به کشاورزان بویژه سهامداران با قوت و قدرت ولی با لحاظ رعایت دستورات  ستاد بحران در استان انجام شود و ما تابع دستورات ستاد بحران در استان هستیم و اعتقاد داریم که باید تلاش مدیران عامل جهت حل مشکلات کشاورزان با قوت و قدرت انجام پذیرد و روسای شهرستان بحث نظارت بر فعالیت تشکلها را جدی تر دنبال کنند.

برچسب‌ها