نمایش مضحک ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل که یادتان نرفته! همان نمایشی که بنیامین نتانیاهو در هفتاد و سومین دوره مجمع عمومی سازمان ملل متحد (۶ مهرماه ۱۳۹۷) به راه انداخت.

کرونا ماسک از چهره «شومن» بر می‌دارد

قدس آنلاین:  نمایش مضحک ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل که یادتان نرفته! همان نمایشی که بنیامین نتانیاهو در هفتاد و سومین دوره مجمع عمومی سازمان ملل متحد (۶ مهرماه ۱۳۹۷) به راه انداخت. شومن صهیونیست در این نشست با در دست داشتن تصویری از سردر ساختمانی فرسوده در منطقه تورقوزآباد تهران، ایران را به داشتن تأسیسات سری متهم و تلاش کرد افکار عمومی دنیا را علیه کشورمان بسیج کند. حتماً هم یادتان هست که این دسیسه‌چینی خیلی زود نادرستی آن آشکار و نخست وزیر صهیونیست مدت‌ها سر این موضوع سوژه طنز رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت. گویا این رویداد برای نتانیاهو درس عبرت نشده. وی که پیشتر هم سابقه اجرای چنین نمایش‌های بچه گانه علیه کشورمان را در کارنامه خود دارد، روز دوشنبه هفته گذشته (۱۴ فروردین) نیز با استناد با یک ویدئوی جعلی در مورد حجم تلفات کرونا در ایران، تلاش کرد کشورمان را به دروغگویی در این زمینه متهم کند. البته این نقشه ضد ایرانی هم نگرفت و بنیامین بار دیگر تو زرد از آب درآمد.

نتانیاهو برای اثبات ادعای خود اقدام به پخش ویدئویی رایج در شبکه‌های اجتماعی نمود که نشان می‌دهد یک خودروی حمل زباله در حال تخلیه اجساد در محل دفن زباله است. اما این ویدئو مربوط به یک سریال هالیوودی تولید شده در سال ۲۰۰۷ است! این مقدمه راه گفتم تا به اصل داستان برسیم؛ حقیقتی که ذات پلید و دروغگویی رژیم صهیونیستی را برملا می‌کند. در حالی که صهیونیست‌ها با انواع و اقسام حربه‌ها و به هر بهانه اتهاماتی علیه کشورمان مطرح می‌کنند، ویروس کرونا نزاع و اختلافات داخلی میان مقامات این رژیم پوشالی را هر روز آشکارتر و دروغگویی آن‌ها را افشا می‌کند.

۲۰۰ هزار اسرائیلی به کرونا مبتلا هستند

در آخرین مورد «آویگدور لیبرمن» ضمن متهم کردن وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به ارائه آمار غلط درباره شمار مبتلایان به کرونا در اراضی اشغالی، اعلام کرد که ۲۰۰ هزار صهیونیست به این ویروس مبتلا شده‌اند. رهبر حزب صهیونیستی «اسرائیل خانه ما»، نتانیاهو را به سیاسی کاری در این موضوع متهم و تأکید کرد آمار واقعی مبتلایان به کرونا بسیار بیشتر از آن چیزی است که تاکنون اعلام شده است. این افشاگری در حالی است که رژیم صهیونیستی تاکنون شمار مبتلایان را بیش از ۸ هزار نفر و از مرگ دست کم ۴۷ نفر از مبتلایان خبر می‌دهد. جمعیت فلسطین اشغالی ۸ میلیون نفر است و این رقم مبتلایان قابل توجه است. تاکنون چندین مقام ارشد رژیم صهیونیستی از جمله «میر بن شبت» مشاور امنیت ملی نتانیاهو و «موشه بار سیمان توف» مدیر کل وزارت بهداشت این رژیم نیز به کرونا مبتلا و در قرنطینه قرار گرفته‌اند. اما آمار بالای نظامیان مبتلا به کرونا در فلسطین اشغالی نیز از نکات قابل توجه است. روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحرونوت» اعلام کرد تاکنون ۱۲۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا مبتلا شدند. بر اساس این گزارش تاکنون ۲۶ نفر از مبتلایان بهبود یافته و ۳ هزار و ۴۰ نظامی دیگر نیز در قرنطینه قرار دارند.

جامعه چندپاره

رهاورد دیگر کرونا برای صهیونیست‌ها آشکار شدن گسل و چند دستگی‌های موجود در جامعه اسرائیلی است. در چند روز گذشته درگیری با یهودیان افراطی بر سر مقررات کرونا به یک موضوع تلخ و مسئله ای حیاتی در این رژیم تبدیل شده است. یهودیان افراطی در اسرائیل به یکی از موانع در برابر کنترل شیوع کرونا تبدیل و شهر «بنی براک» با ۲۰۰ هزار جمعیت و مقر اصلی زندگی آن‌ها به مرکز اصلی گسترش این ویروس و محل زد و خورد نیروهای امنیتی با آن‌ها تبدیل شده است. به نوشته نیویورک تایمز، یهودیان تندرو که به «حریدیم» معروف هستند، ۱۲ درصد از ساکنان اسرائیل را تشکیل می‌دهند و حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد از کل مبتلایان به کرونا را در جمعیت خود جای داده‌اند.

اما مأمور شدن سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برای خرید وسایل پزشکی نیز از امنیتی شدن این مسئله حکایت دارد. نشریه صهیونیستی «هاآرتص» در یادداشتی به قلم «یوسی ملمان» نوشت: «اینکه بنیامین نتانیاهو به یوسی کوهن رئیس موساد، وظیفه تهیه ابزار مبارزه با ویروس کرونا را داده است، می‌تواند جدی‌ترین کیفرخواست نخست وزیر باشد.» این اقدامی غیرمعمول است و سبب نگرانی‌هایی جدی در جامعه مدنی صهیونیست شده است. اسرائیل تنها رژیمی است که به این روش عمل می‌کند. نه سیا آمریکا و نه ام آی ۶ انگلیس و نه خدمات امنیتی فرانسه یا آلمان در این زمینه دخیل نیستند.

زندانی بزرگ به نام غزه

اما در کنار حواشی مربوط به انتشار کرونا در اراضی اشغالی، انتشار این ویروس مرگبار در باریکه غزه به عنوان بزرگ‌ترین زندان جهان که از ۱۰ سال پیش در محاصره صهیونیست‌ها قرار دارد، نگرانی‌های مجامع جهانی را به دنبال داشته است. تاکنون ۲۵۲ نفر در فلسطین به کرونا مبتلا شده اند، با این حال رژیم صهیونیستی همچنان بر اعمال سیاست‌های خصمانه علیه فلسطینیان با هدف تشدید بیماری مذکور، اصرار می‌ورزد. کمبود امکانات پزشکی و درمانی در کنار تراکم جمعیتی بالا با نگرانی نهادهای جهانی روبه‌رو و نسبت به بروز فاجعه انسانی در سایه تداوم محاصره تحمیلی در غزه هشدار داده اند. این در حالی است که برخی مقامات فلسطینی در مورد انتشار عمدی این ویروس در غزه از سوی صهیونیست‌ها با هدف درگیر کردن این منطقه هشدار داده و خواستار توجه و رسیدگی افکار عمومی جهانی به این موضوع شده‌اند.

برچسب‌ها