شیوع ویروس کرونا در چین و کره جنوبی ادامه دارد و مسئولان درمانی چینی می‌گویند که برای اولین بار تلفات روزانه در این کشور به صفر رسیده است.

کرونا | تلفات روزانه چین برای اولین‌بار صفر شد؛ کاهش مبتلایان در کره جنوبی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، روند تک رقمی بودن مبتلایان محلی ویروس «کووید۱۹» در چین همچنان ادامه دارد و کره جنوبی نیز به کاهش تعداد ابتلای روزانه امیدوار است.

کمیسیون بهداشت ملی چین امروز (سه‌شنبه) گزارش داد در ادامه روند نزولی ثبت مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در این کشور، ۳۲ مورد ابتلای جدید ثبت شده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، طی بیست‌وچهار ساعت اما برای اولین بار از زمان طغیان ویروس کرونا در چین، هیچ مورد فوتی روزانه در این کشور گزارش نشده است.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به ۸۱۷۴۰ نفر رسید و تعداد قربانیان آن نیز در رقم ۳۳۳۱ نفر باقی ماند. از تعداد کل مبتلایان چینی اما ۷۷۱۶۷ نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا ۱۲۴۲ مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

از کره جنوبی - که بعد از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کووید۱۹ را در شرق آسیا دارد - خبر می‌رسد که تا صبح امروز ۴۷ مورد جدید از ابتلا به این ویروس در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی، با احتساب مبتلایان جدید، تعداد کل افراد آلوده به این ویروس در کره جنوبی به ۱۰۳۳۱ نفر افزایش پیدا کرد. همچنین تعداد قربانیان کرونا در کره جنوبی نیز با افزایش ۶ نفری، به ۱۹۲ تن رسید.

در مقابل اما تا کنون ۶۶۹۴ مبتلا به کرونا در کره جنوبی بهبود یافته و با به‌دست آوردن سلامتی خود، از بیمارستان مرخص شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها