گیلان -معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان بر لزوم تشدید نظارت ها تاکید کرد و افزود: قیمت ملزومات بهداشتی کاهش یافته؛ اما به نظر می آید نظارت ها در بحث توزیع کم شده است.

لزوم تشدید نظارت ها در توزیع محصولات بهداشتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،جان احمد آقایی در نشست مقابله با کرونا در سالن غدیر استانداری گیلان با بیان اینکه اگرچه واقعیت‌ها ممکن است تلخ باشد؛ اما باید بیان کرد گفت: بیان این واقعیت ها می‌تواند در تصمیم گیری درست موثر باشد.

وی بر لزوم تشدید نظارت ها تاکید کرد و افزود: قیمت ملزومات بهداشتی کاهش یافته، اما به نظر می آید نظارت ها در بحث توزیع کم شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با ابراز این عقیده که اعلام خبر بازگشایی دانشگاه ها امنیت روانی خانواده ها را ممکن است بهم بریزد، گفت: اگر معتقد به بحران هستیم، باید برای جلوگیری از هر فاجعه ای اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.

آقایی معتقد است: ممکن است بسیاری از خانواده ها از حضور فرزندان شان به دانشگاه ها و مدارس ممانعت کنند، هیچ خانواده ای اجازه نمی‌دهد فرزند خود را در مقابل ویروس کرونا قرار دهد.

کرونا معیشت ۳۰۰ دستفروش را دچار مشکل کرده است

ناصر حاج محمدی شهردار رشت نیز در این جلسه با اشاره به کاهش درآمد شهرداری و نگرانی از بابت حقوق کارکنان تصریح کرد: با شیوع کرونا معیشت ۳۰۰ دستفروش در رشت نیز دچار مشکل شده است.

وی خواستار توجه جدی به این قشر آسیب پذیر شد و افزود: ضدعفونی سطوح بصورت مستمر توسط شهرداری انجام خواهد شد.

برچسب‌ها