رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و توجه به بخش صادرات می‌توانیم تولید را رونق دهیم و در بحث جهش تولید در واقع خانه صنعت و معدن، اداره صمت و کارخانجات نقش‌آفرین اصلی این شعار هستند.

تولید را با ارائه تسهیلات ارزان قیمت می‌توانیم رونق دهیم

به گزارش قدس آنلاین، علی کیانی  در خصوص راهکار و برنامه‌های اتاق اصناف  شهرستان سبزوار برای تحقق شعار سال جاری اظهار کرد: واحد صنفی‌های محدودی در سبزوار در حوزه تولید مشغول به فعالیت هستند و اصناف بیشتر در حوزه توزیع حضور دارند.

رئیس اتاق اصناف سبزوار با بیان اینکه اتاق اصناف این شهرستان عزمی جدی برای تحقق شعار تولید دارد، افزود: در حال حاضر تسهیلات ارزان قیمت و صادرات برای واحدهای تولیدی دارای اهمیت است و کاری به تنهایی از دست اتاق اصناف ساخته نیست و دولت باید برای تحقق شعار «جهش تولید» کمک کند.

وی ادامه داد: با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و توجه به بخش صادرات می‌توانیم تولید را رونق دهیم و در بحث جهش تولید در واقع خانه صنعت و معدن، اداره صمت و کارخانجات نقش‌آفرین اصلی این شعار هستند.

کیانی بیان کرد: از مجموع ۱۷ هزار واحد صنفی شامل تولیدی کفش، شیرینی خانگی و خیاطی در سبزوار حدود ۴ هزار واحد در بخش تولید مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف سبزوار متذکر شد: برای رونق دادن به این حوزه‌ها باید تسهیلات ارزان قیمت داده شود تا بتوانند تجهیزات خود را نوسازی کنند.

وی یادآور شد: در بحث صادرات هم سبزوار موقعیت خوبی دارد، اما فرماندار و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی باید پای کار باشند.

منبع: فارس

برچسب‌ها