گیلان- فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر استمرار برخورد پلیس با محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز عمومی گفت: بالغ بر۸۱۴ هزارانواع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده از ابتدای شیوع ویروس کرونا در گیلان کشف شده است.

کشف بیش از ۸۱۴ هزار اقلام بهداشتی احتکار شده در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سردار عزیزاله ملکی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب و مطلوب مردم با پلیس در اجرای هرچه بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، در خصوص عملکرد پلیس گیلان جهت کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، با بیان اینکه از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۵۷۳ دستگاه خودرو به علت عدم توجه به ممنوعیت‌های تردد در استان توقیف شده‌اند، اظهار کرد: ۳۴۸۴ راننده متخلف نیز به علت تردد غیرضروری و عدم توجه به مقررات اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

وی مجموع نیروی کادر و وظیفه به کارگیری شده در اجرای این طرح را ۱۵۰۹ نفر اعلام کرد و افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۶۱۷۵۰ نفر در مبادی کنترلی مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

سردار ملکی ضمن هشدار و تذکر به محتکران اقلام بهداشتی و درمانی و برهم زنندگان امنیت روانی مردم، گفت: غلبه بر این ویروس منحوس و مهار و کنترل این بیماری نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه شهروندان ضمن حفظ خونسردی و امید بخشی به همدیگر به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند، از مردم خواست اخبار موثق را از مبادی رسمی دنبال کنند و در صورت مشاهده مواردی از گران فروشی و احتکار مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها