همدان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: جمعیت هلال احمر پویش‌ها و طرح‌های ملی را برای ایام "در خانه ماندن" مردم طراحی کرده که تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.

پویش‌های فرهنگی هلال احمر تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بهروز کارخانه‌ای جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه پویش‌های فرهنگی هلال احمر تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر و معاونت جوانان این مجموعه به خاطر اینکه اکثریت مردم در خانه هستند، طرح ملی بشردوستانه را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اجرای "پویش لبخند" و "پویش با خانواده" خاطرنشان کرد: در این پویش‌ها مردم تصاویر لبخندها و حضور در کنار خانواده را ارسال کرده و ضمن شرکت در این پویش به قید قرعه جوایزی دریافت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اجرای طرح ملی "آوای وطن" بیان کرد: در این پویش افراد با آگاهی از ادبیات شفاهی منطقه آثار ادبی خود را ارسال می‌کنند.

وی به اجرای "پویش آماده" اشاره کرد و گفت: در این طرح افراد از کسانی که در سطح شهر فعال بوده و خدمات‌رسانی می‌کنند تصاویری را گرفته و ارسال می‌کنند.

کارخانه‌ای به مسابقه نقاشی ویژه سنین ۵ تا ۱۱ ساله اشاره کرد و گفت: این مسابقه با موضوعات مطابق با این روزهاست و جوانان و نوجوانان نیز می‌توانند خاطرات این روزهای خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شماره تلفن ۳۸۲۳۶۰۰۴ آماده دریافت آثار شرکت‌کنندگان است افزود: ششمین دوره جشنواره عکس و فیلم نیز در حال برگزاری است که در آن افراد مضامین بشردوستی خود را در ۱۸۰ ثانیه یا سه دقیقه به تصویر می‌کشند و بعد از ۱۵ اردیبهشت ضمن قرعه‌کشی، جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه سایت سازمان جوانان نیز آماده دریافت آثار است بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند با شماره واتساپ ۰۹۰۲۱۶۸۵۱۷۸ نیز آثار خود را بفرستند

برچسب‌ها