رئیس سازمان برنامه و بودجه از ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر خواست تا در صورت موافقت با تسهیلات یک میلیون تومانی به سایت مراجعه کنند.

متقاضیان تسهیلات یک میلیونی در سایت ثبت نام کنند

قدس آنلاین؛ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: خانوارهایی که متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی هستند در سایت ثبت نام کرده و موافقت خود را با این موضوع اعلام کنند

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته است: علاوه بر کسانی که در حد ۴ میلیون نفر می توانند از یک تا دو میلیون تومان قرض الحسنه یا شارژ به کارت هدفمند ایشان صورت می‌گیرد با یک وقفه یا تنفس چند ماهه از محل یارانه شان پرداخت و کسر می شود.

نوبخت ادامه داد: قرار شد تمامی کسانی که یارانه می گیرند و شامل ۲۳ میلیون خانوار هستند یک میلیون تومان در کارت هایشان از ماه آینده شارژ شود که با دستور رئیس جمهور محترم انجام خواهد شد.

معاون رئیس جمهور افزود: کسانی که یارانه می گیرند بدون مراجعه به بانک در سایت  هدفمندی یارانه ها موافقت کنند و یارانه آنها به عنوان ضمانت در نظر گرفته می شود که برای خرید تجهیزات بوده و تسهیلات ۱۲ درصد محسوب می شود.

حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه صبح امروز هیئت دولت گفته است مصوب می‌کنیم در زمان پرداخت یارانه اردیبهشت ماه یک میلیون تومان به تمام خانوارهای یارانه بگیر پرداخت شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها