مدیر منطقه عملیات اضطراری سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که روند ابتلا به کرونا در جمهوری اسلامی ایران به سطح ثابت رسیده است.

سازمان جهانی بهداشت:روند ابتلا به کرونا در ایران به سطح ثابت رسیده است

قدس آنلاین: به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری نشریه دیلی نیوز، «ریچارد برنان» مدیر منطقه‌ای عملیات اضطراری سازمان جهانی بهداشت گفت: به واسطه افزایش موثر بسیاری از اقدامات کنترل کننده، ما شاهد ثابت ماندن تعداد موارد ابتلا به کرونا در ایران هستیم و در حقیقت، برخی اشارات از کاهش تعداد مبتلایان جدید در روزهای اخیر خبر می‌دهد.
کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران روز چهارشنبه (۲۰ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا در کشور به ۶۷ هزار و ۲۸۶ نفر رسید.
وی افزود که با فوت ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۰۰۳ نفر رسید.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت: ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها