حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی اعتقاد به منجی را اعتقادی بین‌المللی با پشتوانه محکم الهیون عالم دانست و تصریح کرد: این اعتقاد فرا دینی است؛ اینطور نیست که فقط مسلمانان باورمندش باشند و فرامذهبی است.

اعتقاد به منجی، اعتقادی فرادینی است

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه موقت تهران، با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری در دنیاست که با افتخار خود را منتظر مهدی موعود معرفی می‌کند، گفت: همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی، از شخص اول کشور تا دیگر مسئولان، افتخار می‌کنند به اینکه منتظر حضرت صاحب الزمان(عج) هستند و انتظارشان شعاری نیست، بلکه عملی خود را آماده می‌کنند تا پرچم را به دست صاحب اصلی اش آقا بقیة الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفدا بسپارند.  
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران و شهیدانی که در راه خدا فدا شدند و در رکاب نایب امام زمان(عج) جنگیدند نشان دادند که وفادار به حضرت ولی عصر(عج) هستند، گفت: حضرت این مدال وفاداری را به این امت وفادار خواهد داد و مقام معظم رهبری این پرچم را به دست صاحب اصلیش آقا بقیه الله الاعظم خواهند سپرد.  
وی با اشاره به اینکه دعا برای تعجیل فرج، دعای همه امامان(ع) است و  یک دعای معمولی نیست تاکید کرد: این دعا در واقع ابراز عشق و ادب به ولی عصر(عج) و معنایش این است که یا امام زمان فراموشت نکرده ایم. به یادت و جان نثار راهت هستیم.  
حجت الاسلام خاتمی جشن‌های نیمه شعبان را جلوه برجسته عشق مردم ما به حضرت ولی عصر(عج) دانست و افزود: متاسفانه امسال به دلیل شیوع بیماری از برگزاری این جشن‌ها محروم شدیم ولی این عشق در دل ما هست و انشاالله در فرصت‌های دیگری که زمینه فراهم است ابراز عشق خواهیم کرد.  
وی با اشاره به اینکه مردم ما نسبت به جشن نیمه شعبان حساسیت و عشق دیگری دارند، خاطرنشان کرد: جشن نیمه شعبان در حقیقت جشن بزرگداشت همه امامان است، جشن بعثت است، جشن غدیر است و تبلور همه جشن‌های اسلامی است.  
حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه ویروس منحوس کرونا زمینه توسل و ابراز عشق به این گل معطر فاطمه سلام الله علیها را زیاد کرده است، ابراز امیدواری کرد با دعای حضرت ولی عصر(عج)، جهان بشریت از شر این ویروس منحوس نجات پیدا کند.

منیع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها