کادر مدیریتی جدید استقلال هنوز با سرمربی آبی پوشان پایتخت ارتباط رسمی برقرار نکرده و این مساله به حاشیه ها دامن زده است.

شایعات دربارۀ اختلاف سعادتمند و فرهاد مجیدی چقدر واقعی است؟

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، استقلال این روزها، نسبت به ماه های گذشته، تکلیفش مشخص‌تر شده و با انتخاب مدیرعامل، وضعیت آبی پوشان پایتخت در حالت بهتری قرار گرفته است.

روز گذشته باشگاه استقلال جزئیات تمرینات مجازی این تیم را اعلام کرد و گفته شد که با GPS وضعیت بازیکنان به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در حال حاضر مدیرعامل جدید آبی‌پوشان پایتخت به دنبال اسپانسرهای جدید تیم است و قرار است طی روزهای آینده نتیجه این مذاکرات مشخص شود.

اما مساله‌ای که هواداران آبی را هم‌چنان نگران می‌کند، انتشار اخبار مختلفی که مبنی بر اختلاف فرهاد مجیدی با کادر مدیریتی جدید استقلال است. سعادتمند در این رابطه در ابتدای حضور خود به عنوان مدیرعامل استقلال گفت: « فرهاد دغدغه های مربوط به امور پشتیبانی تیمش را دارد. این دغدغه ها قابل حل است. شاید از این به بعد بازیکنان و کادرفنی با فراق بال و آرامش بیشتری کار کنند و به موفقیت و کسب قهرمانی برسند.»

حدود ۱۲ روز از حضور سعادتمند در استقلال می‌گذرد و هنوز ارتباط رسمی میان مدیرعامل جدید استقلال و سرمربی آبی پوشان پایتخت برقرار نشده است و این مساله به شایعات و اختلاف‌ها بیشتر دامن می‌زند که البته سعادتمند درباره این هم گفته بود که در آینده جلسه ای میان او و مجیدی برگزار خواهد شد.

با این وجود باید دید چه اتفاقی میان سرمربی استقلال و مدیرعامل آبی پوشان پایتخت می‌افتد. درباره این اختلافات برخی از پیشکسوتان و کارشناسان صحبت‌هایی را به میان آورده‌اند و حدس می‌زنند که این مسائل گذراست و قابل حل است اما اگر این سکوت میان مجیدی و سعادتمند ادامه دار باشد، ممکن است دردسرهایی را به وجود بیاورد که استقلال را دوباره در شرایط نامساعدی قرار دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها