گوشی هوشمند جدید موتورولا با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G در تاریخ ۲۲ آوریل عرضه خواهد شد.

موتورولا Edge  ۲۲ آوریل راه اندازی می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سری Motorola Edge متشکل از گوشی‌های هوشمند Edge و Edge + پریمیوم ، مدتی است که شایعات زیادی را دور خود می بیند و ماه گذشته ، رندرهای منحصر به فرد از Edge + گران قیمت تر منتشر شده بود.

این گوشی هوشمند نمایشگر منحصر به فرد "آبشار" خمیده و احتمالاً کوچکترین برش پانچ حفره‌ای را در یک گوشی دارد، پس از آن Evan Blass ، evleaks مجموعه جدیدی از ارائه دهنده‌های رسمی را به اشتراک گذاشت, اخیراً ، یک نشت خبری مشخصات و تصاویر زنده Motorola Edge را فاش کرد. حال موتورولا از عرضه سری جدید پرچمداران در تاریخ ۲۲ آوریل خبر داده است و پیش بینی می‌شود این برند از گوشی‌های هوشمند Edge خود رونمایی کند.

تاریخ راه‌اندازی گوشی‌های هوشمند موتورولا

موتورولا برای اعلام انتشار یک فیلم رمزنگاری، از شبکه اطلاع رسانی توییتر استفاده کرد، در توییت موتورولا آمده است: برای راه اندازی پرچم دار موتورولا ، ۲۲ آوریل ، ۱۱:۰۰ CDT به ما بپیوندید. حرف "E" در متن یک اشاره بسیار قوی است که موتورولا در حال راه اندازی سری Edge در این گوشی است.



نکته قابل توجه ، معرفی گوشی جدید به عنوان اولین گوشی هوشمند پرچمدار این برند است که از سال ۲۰۱۸ میلادی که وارد بازار خواهد شد. این توییت با یک فیلم تیزر همراه است که به جز اولین نگاه رسمی از نمایش دراماتیک صفحه نمایش شگفت انگیز آبشاری که ما در این نشت ها دیده‌ایم چیز دیگری نشان نمی‌دهد.

مشخصات و ویژگیهای Motorola Edge and Edge +

احتمالاً Motorola Edge + دارای صفحه نمایش خمیده ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن FHD + و سرعت نرخ تجدید ۹۰Hz باشد، این گوشی توسط Snapdragon ۸۶۵ SoC با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم تغذیه می‌شود  اما هیچ اطلاعاتی در مورد فضای حافظه داخلی نداریم.

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که دارای سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که با یک لنز شگفت‌آور با زاویه دید ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. در قسمت نرم‌افزار ، احتمالاً دستگاه Android ۱۰ را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند، برق رسانی به گوشی هوشمند از طریق باتری ۵،۱۷۰mAh با پشتیبانی سریع شارژ خواهد بود. همچنین Edge + اولین گوشی هوشمند این برند خواهد بود که از شبکه‌های ۵G پشتیبانی می‌کند.
گوشی هوشمند Motorola Edge ، چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ شامل مودم X۵۲ ۵G است که از ۶ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی پشتیبانی می کند، ماژول دوربین سه گانه در پشت از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل شده است و دو دوربین باقی مانده آن مانند Edge + هستند و سرانجام ، این گوشی هوشمند از باتری کوچکتر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها