مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای پیشگیری از کرونا بیش از۱۲ هزار بازدید از کارگاه‌ها و کارخانجات زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

انجام بیش از ۱۲ هزار بازدید از کارگاه‌ها و کارخانجات مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر حسنی اظهار کرد: در این مدت بیش از ۸۹ هزار نفر از شاغلان در کارگاه‌ها و کارخانه‌های زیر پوشش توسط بازرسین بهداشت حرفه‌ای و کارشناس بهداشت حرفه‌ای تحت آموزش‌های پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفته اند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مدت بیش از ۱۹ هزار بسته آموزشی نیز در کارگاه‌ها و کارخانه‌های زیر پوشش با موضوع راهکارهای پیشگیری از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه اماکن عمومی در ایام نوروز غیر فعال بودند تصریح کرد: در این مدت بیش از ۱۰ هزار بازدید نیز از اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش دانشگاه انجام شده است.

حسنی اظهار کرد: بسیج مقابله محیطی با کووید ‏-۱۹ و نظارت بر کارگاه‌ها و کارخانه‌های زیر پوشش، واحدهای صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان‌های پر ازدحام تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم همکاری خوبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارند، خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت‌های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی، آگاهی مردم در خصوص بیماری کرونا افزایش یافته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها