رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: با پیشنهاد و پیگیری پایگاه شرکت شهرک‌های صنعتی حوزه شهید طرحچی این سازمان، خیران فعال در صنعت کمک‌های مختلفی در عرصه مبارزه با کرونا انجام دادند که از جمله آنها کمک ۱۰ میلیارد ریالی یکی از خیران به کادر درمان استان است.

کمک ۱۰ میلیارد ریالی یک نیکوکار به کادر درمانی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار سید جواد کمالیگفت: بر این اساس تعداد دو هزار کارت هدیه پنج میلیون ریالی نیز در بین کادر درمانی بیمارستان‌هایی که در صف مقدم مقابله با کرونا هستند با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی درحال توزیع است.

وی ادامه داد: علاوه بر این هماهنگی در خصوص این اقدام، فعالیت‌های دیگری نیز از سوی کارمندان بسیجی ادارات استان خراسان رضوی در مقابله با کرونا انجام شده است که از جمله آنها می‌توان به توزیع اقلام بهداشتی بین اقشار محروم توسط حوزه بسیج ادارات شهدای شهرداری مشهد برای جانبازان بالای ۵۰ درصد به تعداد دو هزار نفر و همچنین تهیه پنج هزار بسته بهداشتی برای کارمندان بازنشسته زیر مجموعه حوزه اقتصادی و مالیاتی و بانکی حوزه شهید سنجرانی بسیج ادارات اشاره کرد.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: وی اظهار داشت: تاکنون دست کم هفت هزار بسته بهداشتی نیز بین نیازمندان و اقشار مختلف در حاشیه شهرمقدس مشهد توزیع شده است.

کمالی با اشاره به کمک‌های حوزه بسیج ادارات آستان قدس رضوی با نام حوزه سپهبد شهید قاسم سلیمانی افزود: بعد از شیوع کرونا در استان تا کنون بیش از ۵۰ هزاربسته معیشتی وغذای متبرک حرم مطهر در بین نیازمندان و بیماران بستری و پرسنل مراکز درمانی از طریق این حوزه توزیع شده است.

 وی ادامه داد: ضدعفونی اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها، فرودگاه‌ها و راه آهن توسط پایگاه‌ها و همچنین تشکیل قرارگاه جهادی در تمامی حوزه های هفتگانه بسیج ادارات در مشهد و ۲۴حوزه ادارات در شهرستان‌های استان از دیگر فعالیت‌های انجام شده بسیج ادارات در مقابله با کرونا است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها