انتشارات سیب‌سرخ با ایده‌ای جالب و جدید اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی آن هم با دوربین عکاسی تلفن‌همراه کرده و فراخوان آن را از ۲۶ فروردین ماه سال جاری در فضای‌مجازی اعلام کرده است.

روی بالکن خانه عکاسی کنید و جایزه بگیرید 

 قدس آنلاین:انتشارات سیب‌سرخ با ایده‌ای جالب و جدید اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی آن هم با دوربین عکاسی تلفن‌همراه کرده و فراخوان آن را از ۲۶ فروردین ماه سال جاری در فضای‌مجازی اعلام کرده است.

مدیرروابط عمومی انتشارات سیب‌سرخ در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به این مطلب، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و اهمیت جدی گرفتن مردم به رعایت فاصله اجتماعی، تصمیم گرفتیم مسابقه عکاسی با عنوان «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» برگزار کنیم.

زکیه جورابراهمیان یکی از محورهای این مسابقه را عکاسی با تلفن‌همراه از بالکن منازل یا پشت پنجره عنوان کرد و افزود: قصد داشتیم مردم را از طریق عکاسی با تلفن‌همراه برای گرفتن عکس و ارسال آن به مسابقه، با این موضوع درگیر کنیم، بنابراین عکاسی با تلفن‌همراه را برای تداوم قرنطینه در خانه برای این مسابقه انتخاب کردیم. همچنین «عکس با رعایت آیین‌ها و رسوم نوروز در روزهای قرنطینه با ماندن در خانه» و «در خانه بمانیم و محیط خانه را برای خود و اطرافیانمان زیبا کنیم» از دیگر محورهایی است که علاقه‌مندان می‌توانند سوژه‌های عکاسی خود را در این موضوعات تا  ۲۶اردیبهشت ماه به ایمیل انتشارات سیب‌سرخ به نشانی Sibesorkhpub@gmail.com‌   ارسال کنند.

وی به شیوه‌های مختلفی که دیگر انتشارات برای شرکت مردم در مسابقه‌های متفاوت فرهنگی در نظر گرفته‌اند اشاره کرد و توضیح داد: برای نخستین بار است که انتشارات سیب‌سرخ چنین مسابقه‌ای را برگزار می‌کند و در راستای ترویج مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی برای جایزه برگزیدگان این رقابت فرهنگی هنری تخفیف ۵۰درصدی خرید کتاب از این انتشارات و جوایز دیگری را در نظر گرفته‌ایم.

به گفته مدیرروابط عمومی انتشارات سیب‌سرخ، آثار برگزیده در قالب کتابی منتشر می‌شود، همچنین اگر نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری به صورت حضوری برگزار شود، نمایشگاهی از آثار منتخب در غرفه انتشارات سیب‌سرخ دایر خواهد بود.

جورابراهمیان بیان کرد: در سال جاری به خاطر شیوع بیماری کرونا زمان دقیق نمایشگاه کتاب تهران مشخص نیست، اما زمزمه‌هایی برای برگزاری آنلاین این نمایشگاه شنیده می‌شود، چنانچه نمایشگاه امسال به صورت آنلاین برگزار شود، احتمالاً ما نیز نمایشگاه آثار منتخب عکاسی را به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌کنیم.

برچسب‌ها