خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی باید به آنچه که وظیفه و مسئولیت دارند انجام تعهد داشته باشند زیرا ما همگی خدمتگزار مردم هستیم پس نباید به جایگاهی غیر از وظایف خود ورود پیدا کنیم زیرا مسئله منافع مردم، استان و نظام است.

مدیران به جایگاهی غیر وظایف خود ورود پیدا نکنند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در نشست استانی مبارزه با کرونا، در ارتباط با حمایت های اجتماعی صنایع برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا اظهارکرد: شما مدیران اطلاع ندارید که صنایع بزرگ در سایر استان‌ها چه اقدامات چشمگیری برای مبارزه با بیماری کرونا انجام داده اند به طوری که صدها میلیارد تومان هزینه از سوی این صنایع در کشور هزینه شده است.
وی افزود: در حال حاضر دست مایه اصلی بسیاری از استاندارها برای مبارزه با ویروس کرونا، صنایع هستند.
وی با اشاره به اینکه اخیرا عده ای در استان بدون اطلاع در مورد کمک صنایع در ارتباط با کنترل ویروس کرونا به مدیریت بحران صحبت هایی را داشته اند، خطاب به آن ها تاکید کرد: شما که به دنبال منافع و حب و بغض های سیاسی خود هستید بیاید جلو و بگویید تاکنون برای این مردم و استان چه کرده اید.
شجاعی ادامه داد: باید بدانند که با جوسازی،  ما از کار کردن دست نمی کشیم و اسم آن زرنگی یا سیاست هم نیست زیرا چیزی برای از دست دادن نداریم و معتقدم قانون، کنار آمدن با همگان نیست و اجازه ورود بی مورد را هم به کسی نمی دهیم.
وی تصریح کرد: در حد داشته هایمان برای مبارزه با بیماری کرونا کمک شده و خوشبختانه تمام سازمان‌ها در قالب بسیج عمومی پای کار بوده اند پس می توان نتایج بهتری را دید و شایسته تر خدمات را ارائه داد.
نماینده عالی دولت در استان گفت: باید با نگاه به بودجه و اعتبارات استانی، توزیع اقلام برای خانوارهایی که معیشت آنان در این مدت با مشکل مواجه شده را با تعیین اولویت ها و طبقه بندی این خانوارها شناسایی کرد و سقف این کمک ها به صورت نقدی یا غیر نقدی هم مشخص شود.
وی تاکیدکرد: کمک ها و ارائه خدمات توسط خیرین و سایر نهادهای خدماتی باید به صورت متمرکز انجام شود و از هر گونه موازی کاری اجتناب شود.
استاندار خراسان شمالی افزود: در شهرستان‌ها تقسیم وظایف صورت گرفته اما با برنامه زمانبندی شده می توانیم بگوییم کجای کار هستیم و چه مقدار توفیق حاصل شده است لذا فرمانداران با سازوکار تعریف شده استان، اقدامات خود را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: بازگشایی اصناف با حفظ قوانین و مقررات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و اگر مراعات نشود مردم آسیب های جدی را متحمل خواهند شد اما این بازگشایی بر اساس دستور ستاد ملی است و در تمام کشور هم یکسان بوده پس این استان مستثنی نیست.

برچسب‌ها