۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
کد خبر: 701343

دارت باز ایرانی در رقابتهای جهانی کووید ۱۹ به جمع ۱۶ نفر برتر راه پیدا کرد.

دارت باز ایرانی در جمع ۱۶ بازیکن برتر جهان

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا ایزدی بازیکن تیم ملی دارت و قهرمان ایران در سومین دوره رقابت های آنلاین جهانی دارت COVID19 خوش درخشید و توانست به جمع 16 نفر برتر جهان راه پیدا کند.

این مسابقات که دوره سوم آن با حضور 873 بازیکن از 49 کشور با همکاری و هماهنگی برگزار کنندگان جهانی و باشگاه دارت پیشرو ایرانیان حرفه ای برگزار شد، 48 بازیکن از ایران در این رقابت ها حضور داشتند.

جدول حذفی مسابقات با حضور 1024 دارت باز برنامه ریزی شده بود و طی 6 روز رقابت، 4 بازیکن ایرانی به نامهای علیرضا ایزدی و حسین اعرابی از اصفهان، صدرا بنایی از خراسان رضوی و محمدمهدی دهقان از تهران توانستند تا مرحله حذفی 128 نفر برتر راه پیدا کنند اما در نهایت تنها علیرضا ایزدی قدرت خود را به رخ حریفان کشید و به جع 16 نفر برتر دنیا راه پیدا کرد.

ایزدی در این مرحله به مصاف حریفی از آلمان رفت و در یک بازی نزدیک و نفسگیر با نتیجه 7 بر 10 بازی را به حریف آلمانی واگذار کرد و به رتبه نهم مشترک بسنده کرد.

دوره چهارم و پایانی این رقابت ها از دوشنبه یکم اردیبهشت آغاز خواهد شد که در این دوره نیز بیش از 1000 بازیکن از بیش از 50 کشور حضور خواهند داشت. در این دوره نزدیک به 100 نفر از ایران ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها