طبق شایعات احتمالا گوشی هوشمند جدید نوکیا از فناوری دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

درباره گوشی هوشمند نوکیا ۹.۳ چه می‌دانیم؟ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، نوکیا گوشی هوشمند پرچمدار خود ، نوکیا ۹ PureView را در MWC بارسلونا راه اندازی کرد. این گوشی هوشمند در بخش پشتی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و "فناوری Light Camera" همراه بود، اما با وجود ارائه راه اندازی دوربین و فناوری پیشرفته ، نوکیا ۹ PureView نتوانست کاربران را آن طور که باید تحت تأثیر قرار دهد.

به نظر می‌رسد که شکست دستگاه نسل اول HMD Global را ناامید نکرد ، زیرا به نظر می رسد مجوز نوکیا برای گوشی هوشمند نسل بعدی نوکیا ۹.۳ صادر شده است، طبق گزارش جدید NokiaPowerUser ، گوشی هوشمند آینده محور دوربین، دارای یک دوربین پنتا در پشت است اما دارای سنسورهای بسیار بهبود یافته در مقایسه با نسخه قبلی خود خواهد بود.

جزئیات تنظیمات دوربین پنتا نوکیا ۹.۳

براساس اطلاعات متتشر شده، نوکیا ۹.۳ با یکی از قدرتمندترین دوربین‌ها در یک پرچمدار همراه خواهد بود، این گوشی هوشمند یک حسگر دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را پشتیبانی کرده که از لنزهای قدرتمند با زاویه دید ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می کند، همچنین شایعات به این اشاره می کنند که سه دوربین دیگر تشخیص عمق ، وسعت باز و تله فوتو خواهد داشت، اما جزئیات وضوح تصویر آنها فاش نشده است.



قابل توجه است که، نوکیا ۹ Pureview دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی RGB و سه سنسور تک ۱۲ مگاپیکسلی را در این گوشی راه اندازی می کند. علاوه بر این ، همچنین گفته می‌شود که گوشی هوشمند آینده این برند نوستالژی "فناوری دوربین نوری" را که در نسل اول نوکیا ۹ Pureview دیده می شود ، ندارد. البته قابل ذکر است که این اطلاعات در حد شایعه بوده و هنوز به صورت قطعی توسط نوکیا و یا HMD global تایید نشده است.

مشخصات و ویژگی های Nokia ۹.۳

با توجه به مشخصات نوکیا ۹.۳ ،شایعه شده است که این گوشی هوشمند از پردازنده Snapdragon ۸۶۵ بهره می برد، در یک نشت دیگر ، مشخص شد که پرچمدار آینده نوکیا ممکن است با حاشیه نمایشگر کمتری همراه باشد و ممکن است یک دوربین سلفی پاپ آپ یا یک دوربین حفره‌ای با حاشیه نمایشگر کمتری را ارائه دهد.

تاکنون تأیید نشده است که کدام یک از این دو ویژگی به محصول نهایی راه پیدا می‌کند، اما می‌توان انتظار داشت که نوکیا ۹.۳ اندروید ۱۰ را به صورت پیش فرض در پرچمدار خود راه اندازی کند. متأسفانه ، هیچ اطلاعات دیگری در مورد پرچمداران آینده نوکیا در دسترس نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها