سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: دکتر کیهانی از عمل جراحی انجام شده روی زانوی کریمی ابراز رضایت و تاکید کرد که او خیلی سرحال به کشتی برمی‌گردد.

 عجله‌ای برای بازگشت علیرضا کریمی نداریم

قدس آنلاین: غلامرضا محمدی در گفت و گو با  تسنیم در خصوص وضعیت علیرضا کریمی اظهار داشت: علی، فردای روز جراحی، مرخص شد. چیزی که خیلی خوشحال مان کرد این بود که دکتر کیهانی خیلی از عمل راضی بود و می گفت که کار عالی انجام شده است. وقتی المپیک به تعویق افتاد با او صحبت کرده بودیم که نظرت در مورد جراحی زانوی کریمی چیست که گفت جراحی شود. این اتفاق روز یکشنبه انجام شد.

وی ادامه داد: چیزی که مشخص بود اینکه علیرضا با آن زانوی قبلی نمی توانست کشتی بگیرد. خیلی از عمل های رباط زانو را ببینید، بعد از جراحی خیلی بهتر از قبل می شوند. کاری که دکتر کیهانی روی زانوی علیرضا کریمی انجام داد هم به همین شکل است. او می گفت کاری که روی پایش انجام دادیم، باعث می شود که بهتر از قبل هم روی تشک بیاید. دکتر کیهانی تاکید کرد که کریمی خیلی سرحال به کشتی برمی گردد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: علیرضا عضلات توانمندی دارد، اما او را توجیه کردیم که هیچ عجله ای برای بازگشت به تشک نداشته باشد چون واقعا زمان داریم. عمل رباط ۶ تا ۷ ماه برای بازگشت زمان می‌خواهد، خودش دوست داشت زودتر به تشک برگردد، اما از او خواستیم که اصلا عجله نکند چون واقعا نیاز نیست و او فرصت کافی برای بهبود زانویش دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها