خراسان شمالی- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی به ویژه در ماه مبارک رمضان در دوران شروع بیماری کرونا تاکید کرد.

استفاده از تمامی ظرفیت ها برای گرامیداشت مناسبت های مذهبی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در نشستی با محوریت ایجاد هماهنگی برای برگزاری عید روز قدس و عید سعید فطر در استان اظهار داشت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی اجتماعات تا نیمه اردیبهشت ماه ممنوع می باشد.

حیاتی افزود: گرامیداشت ایام الله در قالب اجتماعات نیست و ما باید بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های موجود مانند شبکه های اجتماعی و رسانه ملی بهره‌مند شویم و به تبیین ارزش‌هایی ایجاد شده از سوی امام راحل و ایفای نقش ایشان در اعتلای انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی تاکید کرد: بعد از تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن مذهبی و برگزاری اجتماعات مذهبی تمامی مصوبات ملی در استان بومی‌سازی می شود و در نشستی که نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از روحانیون با استاندار داشتند مقرر شد متولیان عمده و وزیر بهداشت و درمان دستورالعمل های بهداشتی لازم را برای ایام بازگشایی اماکن مذهبی جمع بندی کنند.

برچسب‌ها