گیلان - فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تهیه مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان، گفت: بازرسی و نظارت بر قیمت ارزاق عمومی و رعایت نکات بهداشتی از سوی صنوف در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.‌

لزوم تشدید نظارت بر قیمت ارزاق عمومی در ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت ،میرشمس مومنی‌زاده در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد، با قدردانی از تلاش همه عزیزانی که در مبحث مدیریت ویروس کرونا پای کار بوده و هستند، اظهار کرد: همکاری اصناف و تعطیلی واحدهای صنفی در بحران کرونا ویروس کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود که نقش موثری در زمینه کاهش میزان شیوع این ویروس ایفا کرد.

وی با بیان اینکه در این بحران، همه اقشار به ویژه اقشار آسیب‌پذیر به لحاظ اقتصادی با تنگناهای شدید مواجه شدند، گفت: در این شرایط اقتصادی تامین اقلام غذایی و مایحتاج عمومی مردم و نظارت بر قیمت ارزاق عمومی بسیار حائز اهمیت است که البته با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان این اهمیت دو چندان می‌شود.

فرماندار رشت تاکید کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، رعایت بهداشت غذایی از مسئولیت‌های خطیری است که در این بحران بایستی همگان بدان توجه کنند.

مومنی‌زاده به کیفیت و قیمت نان اشاره کرد و ادامه داد: نان استراتژیک‌ترین مواد غذایی در جامعه است و باید در زمینه کیفیت آرد و نحوه توزیع آن توجه ویژه‌ای از سوی دستگاه‌های ذیربط وجود داشته باشد.

مومنی‌زاده  با اشاره به به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در این ماه پر فضیلت استفاده نان به عنوان کالای معنوی بیش از دیگر ماه‌هاست که باید کیفیت خوب و عرضه کافی این کالای اساسی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها